GTAmasterking Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Ik las het volgende bij de secrets op gamefaqs.com: Ultimate garage When you have the airfield asset there sould be a hangar at the east end of the airfield. If you go near the hangar, the doors should open up and let you in. The hangar is meant for planes but you can strore cars in there. You can store a maximum of about 50 cars. Ik heb dat nu geprobeerd , alleen als ik 4 voertuigen in de garage heb staan kunnen er niet meer bij. Er staat dan : You can not store anymore vehicles in this garage. Doe ik iets fout of klopt dit gewoon niet.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Mss kan het wel.. ik deed dat ook altijd bij GTA3 ( Die garage in Staunton ) als je dan voor die garage deur ging staan zodat ie open ging.. moest je snel je auto pakken naar binnen racen en hij kon erin.. ( terwijl hij al het maximum auto's erin had ) Maar of dit kan in SA?.. geen idee.. zelf denk ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Het kan.. Ik heb er nu een mengelmoes van voertuigen in .. Hovercraft helikopter auto ehh motor qaud.. monstertruck.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmasterking Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Nee dat gaat nie , want dan verdwijnt er weer 1 voertuig uit je garage. Het voertuig dat er als laatste bij geplaatst is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ik deed dat ook in vc maar als ik dan na een tijdje terug kwam voor een auto was er 1 of 2 weg bij da heb ik het nog nie uitgeprobeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 die garage is natuurlijk ook bedoelt voor vliegtuigen. dioe zijn wat groter dan een auto wisten jullie ook dat er 2 garage's zijn bij dat vliegveld een hele kleine voor 3 auto's ongeveer hij staat bij de save house van het vliegveld je moet gewoon een beetje zoeken en dan zie je er van zelf wel 1tje open gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik kan zoveel auto's aals ik wil erin zetten. Pak een auto zet die half in de garage, zodat de deuren niet meer dicht kunnen. En rij zoveel auto's als je wilt naar binnen. En bij mij blijven die er dan ook in staan. (verdwijnen niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.