Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ik vraag me af of je vrij kan richten in Vcs voor de playstation 2? Ik weed dat hij nog niet uit is maar mischien weed iemand het al. Het kon namelijk niet in de ps2 versie van LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Ik vraag me af of je vrij kan richten in Vcs voor de playstation 2?Ik weed dat hij nog niet uit is maar mischien weed iemand het al. Het kon namelijk niet in de ps2 versie van LCS. Ik kan het niet met zekerheid zeggen natuurlijk maar het lijkt me raar als het niet kan. Er zijn namelijk 'Red Balloons', een soort hidden packages alleen moet je deze kapot schieten. Als je niet vrij kunt richten dan kun je ze niet kapot maken dus het lijkt het me sterk dat het niet kan. Weet je overgens zeker dat je niet vrij kan richten met LCS of de PS2? Op de PSP kan het namelijk wel en het zou betekenen dat je ook geen banden van auto's lek zou kunnen schieten. Bewerkt: 8 maart 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ik vraag me af of je vrij kan richten in Vcs voor de playstation 2?Ik weed dat hij nog niet uit is maar mischien weed iemand het al. Het kon namelijk niet in de ps2 versie van LCS. Waarom zou dat niet gaan? Vrij richten op de PS2 in LCS is R1 inhouden en de linker analog stick indrukken. Dus in VCS zal dat ook wel mogelijk zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ik vraag me af of je vrij kan richten in Vcs voor de playstation 2?Ik weed dat hij nog niet uit is maar mischien weed iemand het al. Het kon namelijk niet in de ps2 versie van LCS. Oke ik weed het dank je wel voor de moeite! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ja dat kan (btw weet is met een t niet met een d) in lcs kan het ook wordt ook uitgelegd in game hoe je het moet doen dus als je lcs hebt uitgespeeld dan moet je dat toch echt weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.