Jump to content

vallende auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

was gister ff lekker aan het cruisen in los santos toen er ineens iets Raars gebeurde,... Vlak voor me auto viel er een auto neer, en omdat ik dit niet kan vertellen zonder bewijs heb ik ff wat foto'tjes gemaakt :rolleyes:

(nie zeuren om gebrek aan bewijs dus!)

Bewijs:

GtasaVayne.jpg

GtaSavayne2.jpg

Geplaatst:
waar is dat ???

als je bij LS aan de rechterkant van het stadion naar het noorden rijdt

Geplaatst:

Volgens mij een sleepwagen die te scherpe bochten heeft gemaakt terwijl hij een auto achter zich aanhad ?

Geplaatst:
Hallo iedereen,

was gister ff lekker aan het cruisen in los santos toen er ineens iets Raars gebeurde,... Vlak voor me auto viel er een auto neer, en omdat ik dit niet kan vertellen zonder bewijs heb ik ff wat foto'tjes gemaakt :rolleyes:

(nie zeuren om gebrek aan bewijs dus!)

Bewijs:

GtasaVayne.jpg

GtaSavayne2.jpg

Dat zal welweer zon typische GTA bug zijn, een auto dwars door een weg heen, dat is echt een bug, het kan niet anders.

Geplaatst:

Op de ''Gant Bridge'' zie ik soms ook auto's die door de weg vallen.. Als ik eroverheen rijd terwijl het regent, zie je de lijnen die ze volgens mij maken om models te maken ?

Geplaatst:
WAt is dat vooor een wagen?

ik zie er nisk in

Dit lijkt nogal op een glendale of oceanic.

Greetzz Dennizzzz

Geplaatst:

Toen ik SA pas had heb ik dit ook gezien, maar toen zat er zo'n politie auto half in de weg

Geplaatst:

Weet je wat ook wel zeer nep is als je byvoorbeeld in een klein autotje byv kart zie je een grote vierkante schaduw

of als je onder een brug gaat zie je de schaduwen er door heen ;)

Geplaatst:

hetzelfde had ik in los santos dichtbij de burgershot waar je de missies van og loc krijgt. de politie agenten en autos bleven soms in de straat steken :blink:

Geplaatst: (bewerkt)
lol geen easter egg maar een easterbug :D :lol: :D

Jah zoiets ja :lol:

maar't was btw een oceanic voor de gene die dachten dat het een "rancher" was :D :lol: whahaha een rancher,... hoe kom je daar nou weer bij :lol: :lol:

Bewerkt: door Vayne
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...