Mathmagic Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Hallo iedereen,was gister ff lekker aan het cruisen in los santos toen er ineens iets Raars gebeurde,... Vlak voor me auto viel er een auto neer, en omdat ik dit niet kan vertellen zonder bewijs heb ik ff wat foto'tjes gemaakt :rolleyes: (nie zeuren om gebrek aan bewijs dus!) Bewijs: Al heel veel gehad. Is een vette bug.
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 heb ik ook gehad maar toen ik die bak in de fik stook ontplofte hij niet :blink:
Spike Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 haha dikke bug!!, ik had een keer reed ik met vol speed op een tractor haha 2 zaten half in de weg :lol: .
BeatboxGamer Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 haha dat ziet er raar uit :lol: hope dat zie er bij de pc versie eruit halen je zal maar in een missie zit en dan op je kop krijge gelijk wasted
GTA 0wn3r Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 hahadat ziet er raar uit :lol: hope dat zie er bij de pc versie eruit halen je zal maar in een missie zit en dan op je kop krijge gelijk wasted Leer eens correcte nederlandse zinnen maken. Dit kan ik niet vertalen hoor! :blink:
killerbee Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 hahadat ziet er raar uit :lol: hope dat zie er bij de pc versie eruit halen je zal maar in een missie zit en dan op je kop krijge gelijk wasted Leer eens correcte nederlandse zinnen maken. Dit kan ik niet vertalen hoor! :blink: elke *** kan da lezen dus jij ook post alleen als je iets over het onderwerp van de topic wil zeggen. <_< ontopic: ik heb het nog nooit gehad komt da vaker voor?
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) hahadat ziet er raar uit :lol: hope dat zie er bij de pc versie eruit halen je zal maar in een missie zit en dan op je kop krijge gelijk wasted Leer eens correcte nederlandse zinnen maken. Dit kan ik niet vertalen hoor! :blink: elke *** kan da lezen dus jij ook post alleen als je iets over het onderwerp van de topic wil zeggen. <_< ontopic: ik heb het nog nooit gehad komt da vaker voor? Uhm, Jij doet nu precies hetzelfde dus moet je mij er niet op wijzen. *edit* Nee, Je hoeft er niet op te reageren, Dan wordt het topic alleen maar gesloten vanwege offtopic gedoe, Dus vanaf nu pm je maar als je wil bekvechten <_< Back to ontopic. Bewerkt: 1 december 2004 door GTA 0wn3r
Juju Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 weet je wat ook nep is: bij elk vliegtuig is dezelfde schaduw jaah, iedereen zal wel weer gaan vragen: waarom bump je een topic van n jaar oud? antwoord: gewoon, ik kijk altijd heel veel rond
Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Bump met een zinnige redenen. En dit was niet zinnig.
Recommended Posts