VonLeeuwen Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hey, Waar staat OG (log) eigenlijk voor? (Zonder dat loc dan) Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) OG betekend eigenlijk Original Gangster dus een echt gangster, dus echt een harde gast die erg veel respect heeft. Nog wat informatie: Means Original GangstaTo be a REAL OG, you have to be in a street gang. There are 3 steps to getting OG status 1.Build yourself a reputation 2.Have your name and your gang associated, so wenever sumone thinks of you, they think of your gang. 3.Show yourself of a promotor of your gang. Kijk hier ook eens. Voor Loc kun je hier kijken, alleen die Loc staat niet voor OG Loc denk ik niet. Ik weet niet waar Loc bij hem opslaat. Maar OG snap je nu wel denk ik EDIT: OG Loc is eigenlijk niet echt een OG hoor, zo noemt hij zichzelf alleen. Carl en Sweet zijn wel echte OG's. Bewerkt: 8 maart 2007 door Typhoon Reageren
Bling Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 OG kan meerdere betekenissen hebben. Vaak wordt OG gebruikt als afkorting van Orange Grove. Daarnaast wordt het ook gebruikt als afkorting van Original Gangster, wat dus ook bij 'OG Loc' het geval is. Zo noemt OG Loc zichzelf dus, ondanks het feit dat hij er eigenlijk helemaal niet een is (Original Gangster). Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Loc is lid van de Orange Grove family. Hier meer info Edit: Typhoon en bling waren me voor Bewerkt: 8 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.