markoes Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 als ik een auto pak staat er wel eens: "je kunt deze auto exporteren bij de easter basin dogs" wil iemand mij vertelen wat dat betekend groetjes, Markoes Reageren
Bling Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Nadat je de missie "Customs Fast Track" voltooid hebt, krijg je de mogelijkheid om auto's te importeren en exporteren in de haven, zoals je ook deed in de missie. Er staat in de haven een zwart bord, waarop verscheidene auto's staan vermeld. De betreffende auto's moet je dus inleveren bij de haven. Er zijn in totaal drie lijsten met auto's, die achtereenvolgend op elkaar worden geunlockt. Voor meer informatie over de 'Import/Export' verwijs ik je naar >>deze<< pagina van WikiGTA. Reageren
markoes Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Nadat je de missie "Customs Fast Track" voltooid hebt, krijg je de mogelijkheid om auto's te importeren en exporteren in de haven, zoals je ook deed in de missie. Er staat in de haven een zwart bord, waarop verscheidene auto's staan vermeld. De betreffende auto's moet je dus inleveren bij de haven. Er zijn in totaal drie lijsten met auto's, die achtereenvolgend op elkaar worden geunlockt. Voor meer informatie over de 'Import/Export' verwijs ik je naar >>deze<< pagina van WikiGTA. oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.