White Gold Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hey allemaal . Dit heb ik gemaakt voor een battle. Ik battle nog tegen niemand , maar wat zijn jullie op en aanmerkingen? Rates, comments en tips zijn welkom . Reageren
solique Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) De achtergrond is een scherpe foto, maar Meat Loaf en de tekst zijn heel wazig. Daardoor zie je het gelijk niet als een geheel, maar dat Meat Loaf erop geplakt is. Ook kleuren, licht, reflexie en als geheel ziet het er dan niet als 1 plaatje uit. 5/10 Bewerkt: 8 maart 2007 door solique Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Het plaatje is véééél te groot. En op normale groote 512X315 (afbeelding verkleind) is hij veel te wazig, zoals hierboven al gezecht is. Verder heb je volgensmij niet veel aan de background gedaan. Het lijkt op een paintwerkje, en dat is erg jammer... 5/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik vind de sig idd ook veel te groot en niet 1 geheel, de effecten die je hebt gebruikt passen niet bij meat loaf en het is zoiezo een beetje een saai plaatje, ik raad je aan om een andere sig te gebruiken als je gaat battlen sorry maar ik geef je een 5/10 Reageren
White Gold Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Goede renders van MeatLoaf zijn slecht te verkrijgen . De grote kan ik nog wel veranderen, maar de achtergrond hoort gewoon zo . Gewoon een plaatje. Ik zal kijken wat ik er nog aan kan doen. Bedankt voor jullie comentaar zo weet ik dat die nog niet perfect is . Reageren
BigT Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik vind hem niet zo mooi. De text is wazig. De render is wel mooi uitgekinpt, maar wazig. En de bg is weer heel scherp. Wat je mss wel kan doen is het mooier maken door de Text niet te vergroten maar gewoon een grote zoeken. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Het gaat Waarschijnlijk om Meat Loaf dus dat had je juist scherp moeten zetten en de naam ook. De achergrond juist minder scherp. zo kan je ook realiteit brengen En wie belangrijker is 5/10 Reageren
White Gold Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Het gaat Waarschijnlijk om Meat Loaf dus dat had je juist scherp moeten zetten en de naam ook.De achergrond juist minder scherp. zo kan je ook realiteit brengen En wie belangrijker is 5/10 Het probleem is dat er geen scherpe renders van Meat Loaf zijn... Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik snap net als ieder ander gewaardeerd muziek fan de muziek van Meat Loaf wel aan staat. De naar een gehaktbal vernoemde artiest is een sympathieke man die tot op heden nog steeds optreed. Ik ben "ter informatie en ter hulp ook begonnen" aan een Meat Loaf creatie. Het heeft me een half uurtje gekost en ik heb hem in de bijlage gezet, inclusief de PSD zodat je kunt bekijken wat ik allemaal gedaan heb. Je moet echter wel een lettertype er bij downloaden. Je kunt deze wel op DaFont vinden, welk lettertype is, dat geeft Photoshop vanzelf wel ja. Ik begon met een 'simpele zoekactie' en ik koos een 'recente' foto van Meatloaf. Toen heb ik een leuk font uit gekozen, een Ocean Riple filter erover heen gegooid in een extra gedupliceerde layer. Ik heb het gezicht weer schoon gemaakt met de Gum Tool en heb de lichtstralen met diezelfde tool wat minder opvallend gemaakt. Daarna nog een wind effect op de fonts, natuurlijk op de gedupliceerde tekst layers, die tevens gefade zijn tot 50%. Een border eromheen en klaar was hij, ik vindt het er zelf goed uitzien. Ook heb ik nog even een HUE Sensuration > Lighting verhoging toegepast, via Image > Adjustments. En toch is het zeer weinig werk. © SummerBase. Wees eerlijk en maak zelf een ontwerp, dit is puur voor de hulp. PSD in .RAR: meatloaf.rar Dan heb ik nog wel wat tips voor je creatie, want ik denk toch dat het er beter uit gaat zien wanneer je hem kleiner maakt. Dan is het niet meer zo uitgerekt en dat heeft niet zoveel met de render te maken, maar meer met het logo en de achtergrond. Verder is het wel leuk, maar ik kan tot mijn spijt toe niet hoger geven dan een gemiddelde 5.5/10. Hoe goed Meatloaf ook is, het is en blijft moeilijk om een mooie creatie te maken met een afbeelding van vroeger als render. Probeer maar wat dingen die ik je voor deed, succes en mocht er nog wat wezen? Dan hoor ik da natuurlijk graag. Reageren
White Gold Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik snap net als ieder ander gewaardeerd muziek fan de muziek van Meat Loaf wel aan staat. De naar een gehaktbal vernoemde artiest is een sympathieke man die tot op heden nog steeds optreed. Ik ben "ter informatie en ter hulp ook begonnen" aan een Meat Loaf creatie. Het heeft me een half uurtje gekost en ik heb hem in de bijlage gezet, inclusief de PSD zodat je kunt bekijken wat ik allemaal gedaan heb. Je moet echter wel een lettertype er bij downloaden. Je kunt deze wel op DaFont vinden, welk lettertype is, dat geeft Photoshop vanzelf wel ja. Ik begon met een 'simpele zoekactie' en ik koos een 'recente' foto van Meatloaf. Toen heb ik een leuk font uit gekozen, een Ocean Riple filter erover heen gegooid in een extra gedupliceerde layer. Ik heb het gezicht weer schoon gemaakt met de Gum Tool en heb de lichtstralen met diezelfde tool wat minder opvallend gemaakt. Daarna nog een wind effect op de fonts, natuurlijk op de gedupliceerde tekst layers, die tevens gefade zijn tot 50%. Een border eromheen en klaar was hij, ik vindt het er zelf goed uitzien. Ook heb ik nog even een HUE Sensuration > Lighting verhoging toegepast, via Image > Adjustments. En toch is het zeer weinig werk. © SummerBase. Wees eerlijk en maak zelf een ontwerp, dit is puur voor de hulp. PSD in .RAR: meatloaf.rar Dan heb ik nog wel wat tips voor je creatie, want ik denk toch dat het er beter uit gaat zien wanneer je hem kleiner maakt. Dan is het niet meer zo uitgerekt en dat heeft niet zoveel met de render te maken, maar meer met het logo en de achtergrond. Verder is het wel leuk, maar ik kan tot mijn spijt toe niet hoger geven dan een gemiddelde 5.5/10. Hoe goed Meatloaf ook is, het is en blijft moeilijk om een mooie creatie te maken met een afbeelding van vroeger als render. Probeer maar wat dingen die ik je voor deed, succes en mocht er nog wat wezen? Dan hoor ik da natuurlijk graag. Erg bedankt voor je hulp. Een nieuw plaatje is misschien ook wat beter enzo. Heel erg bedankt, hier heb ik wat aan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.