Twankala Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) ten eerste de pol, wat vinden jullie de beste signature. ten tweede, de rates!!! sig 1 sig 2 sig 3 ik heb nog geen goed font dus die niet raten. rate me!! Bewerkt: 8 maart 2007 door twankala Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik ga voor de 2e. Ik vind de 1e een beetje kaal en de 3e juist te rommelig. De 2e heeft een goede uitstraling vindt ik. Reageren
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik ga voor de 3e want daar is het meest aangedaan en ik vind die ook mooier Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik ga voor de eerste. Het is een beetje jammer dat je de render zo groot hebt ingezet. Daardoor kan je weinig/geen effecten toeveogen. Dat heb jij wel gedaan en dat vind ik niet heel mooi. Daarom kies ik voor de eerste want daar zitten wat minder effecten in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.