Whiplash1212 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik heb m zelf niet gemaakt maar hij is wel vet: Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Dat is gewoon ge-photoshopt. Iemand heeft de Diploma font gedownload en op de voorkant geschreven Niks speciaal aan zou ik zeggen, maar hij is wel mooi Trouwens, Rockstar Games geeft een Stories nooit hetzelfde voorkant als de normale versie Bewerkt: 8 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
BigT Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ja als je heeeeeel goed kijkt zie je wel een verschil. Reageren
xgaming Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ja als je heeeeeel goed kijkt zie je wel een verschil. Dat uitroepteken of dat van de stories? Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ja als je heeeeeel goed kijkt zie je wel een verschil. Dat uitroepteken of dat van de stories? Zoiets heet vraagteken Ontopic: vind hem wel mooi, maar hij lijkt iets te veel op die van San Andreas zelf. Reageren
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik bedoel tussen San Andreas en Stories. De layersettings is met 1 vershilletje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.