Dynamic Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hoi hoi! Ik had eergisteren een probleempje. Mijn bureaublad weergeven knop wilde ik aanklikken en sleepte ik hem perongelijk op mijn bureaublad zelf. Nu heb ik hem proberen weer terug te zetten maar dan geeft hij aan dat het bestand gewijzigt of verplaatst is. nu is hij niet meer bruikbaar ;l Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Hoi hoi!Ik had eergisteren een probleempje. Mijn bureaublad weergeven knop wilde ik aanklikken en sleepte ik hem perongelijk op mijn bureaublad zelf. Nu heb ik hem proberen weer terug te zetten maar dan geeft hij aan dat het bestand gewijzigt of verplaatst is. nu is hij niet meer bruikbaar ;l Geen idee waar het aan ligt, maar je kan hier ook een sneltoets voor gebruiken, moest je de knop niet kunnen terugplaatsen; + D Bewerkt: 8 maart 2007 door Blu3ice Reageren
Arjen Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Het pictogram Bureaublad weergeven.. Google is your friend. Bewerkt: 9 maart 2007 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.