profile Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 wat is je favoriete F1 rijder Ik zelf vind fernando alonso ''the best'' en jullie voor de F1 fans onder ons Reageren
Jericho Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik ken niet zo heel veel van Formule 1 en ik volg de standen ook niet. Maar Alonso is dan mijn favoriet moest ik het volgen... Reageren
Die-hard Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Schumacher was gewoon de beste, maar die is helaas gestopt. Dan ga ik nu helaas voor Alonso. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik ga toch voor Felipe Massa, jullie hebben toch gezien hoe hij vorig jaar deed in laatste halve seizoen, een echte meester Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik ga toch voor Felipe Massa, jullie hebben toch gezien hoe hij vorig jaar deed in laatste halve seizoen, een echte meester Helemaal mee eens Fillipe massa word het dit seizoen. Ook vind ik C.Alberst erg goed. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Er is voor mij maar 1 courreur en dat is Michael Schumacher. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ik vind Kimi Raikkonen .. maar ik denk dat Lewis Hamilton een absolute topper gaat worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.