GekkieJ01 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 kan iemand me helpen met die auto die je moet laten dansen ik heb life's a beach wel gehaald Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Beste GekkieJ01, Je opent nu binnen 3 minuten 3 topics over dezelfde missies. Ik zie dat je nu in het goede topic opent (in plaats van bij het modding gedeelte). Dat is natuurlijk goed, maar nog beter zou het zijn als je een moderator zou inlichten, zodat die het even kan verplaatsen naar het goede gedeelte. Maar ik neem het je niet kwalijk hoor, want je bent net nieuw op het forum Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Je weet de toetsen dus neem ik aan? Heb je al op nl.WikiGTA.org gekeken? Dit is nl. de link voor die missie: Cesar Vialpando Er staat vrij weinig info maar ik denk dat het je wel lukt. Je moet goed letten op de pijltjes. Je moet als het pijltje half in het cirkeltje zit, al op de toets drukken. En sowieso nog even: Welkom op GTAForum! VWO-er @ hierboven: Oh, had ik niet gezien Ach, dit is toch het goede topic waar ik heb gepost. Dank om deze open te laten Bling! Bewerkt: 8 maart 2007 door VWO-er Reageren
spoeky Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Heb je de pc versie? Voor de missie life's a beach gebruikte ik de pijlen in het blauwe vak. En bij Cesar Vialpando moest ik de pijlen in het rode vak gebruiken. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar bij mij was het wel zo. Misschien dat dit je probleem is. Nog een tip: druk op een pijltjes knop, als de pijl tussen de helft en 3-kwart in het rondje zit. Zo krijg je vaak good. En soms ook wel perfect! Veel succes verder met de missie! En als je nog vragen hebt; Stel ze gerust! Bewerkt: 8 maart 2007 door spoeky Reageren
profile Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Als je op ps2 speelt kan je altijd de joystick gebruiken (de rechter als ik het goed voor heb) TIPS -je kan hier terecht voor informatie -het is handig dat je al wat oefent met een lowrider car veel succes p.s. dit is inderdaat een hell moeilijke missie Bewerkt: 14 maart 2007 door woozie300 Reageren
steventje86 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Heb je de pc versie? Voor de missie life's a beach gebruikte ik de pijlen in het blauwe vak. En bij Cesar Vialpando moest ik de pijlen in het rode vak gebruiken. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar bij mij was het wel zo. Misschien dat dit je probleem is. Nog een tip: druk op een pijltjes knop, als de pijl tussen de helft en 3-kwart in het rondje zit. Zo krijg je vaak good. En soms ook wel perfect! Veel succes verder met de missie! En als je nog vragen hebt; Stel ze gerust! hellow!! khad voor u n vraag... Ik heb de pc versie, maar speel dit namelijk op een laptop. Daar ik geen numeriek klavier heb is het vrij moeilijk om deze opdracht uit te voeren... Zijn er andere mogelijkheden? groetjes steven Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Heb je de pc versie? Voor de missie life's a beach gebruikte ik de pijlen in het blauwe vak. En bij Cesar Vialpando moest ik de pijlen in het rode vak gebruiken. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar bij mij was het wel zo. Misschien dat dit je probleem is. Nog een tip: druk op een pijltjes knop, als de pijl tussen de helft en 3-kwart in het rondje zit. Zo krijg je vaak good. En soms ook wel perfect! Veel succes verder met de missie! En als je nog vragen hebt; Stel ze gerust! hellow!! khad voor u n vraag... Ik heb de pc versie, maar speel dit namelijk op een laptop. Daar ik geen numeriek klavier heb is het vrij moeilijk om deze opdracht uit te voeren... Zijn er andere mogelijkheden? groetjes steven Op de laptop is het ook wel mogelijk hoor ! Je numerieke toetsenbord zit namelijk wél op je laptop, maar is wat lastiger te gebruiken. Er zit een (blauwe) 'Fn'-knop op je laptop, waarschijnlijk naast je 'Alt'-knop. Daarnaast staan er op sommige toetsen - aan de boven of onderkant - kleine blauwe cijfertjes, zodra je de 'Fn'-knop ingedrukt houd, kun je de toetsen met blauwe cijfertjes als numeriek toetsenbord gebruiken. Bewerkt: 9 april 2007 door Bassiej™ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Heb je de pc versie? Voor de missie life's a beach gebruikte ik de pijlen in het blauwe vak. En bij Cesar Vialpando moest ik de pijlen in het rode vak gebruiken. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar bij mij was het wel zo. Misschien dat dit je probleem is. Nog een tip: druk op een pijltjes knop, als de pijl tussen de helft en 3-kwart in het rondje zit. Zo krijg je vaak good. En soms ook wel perfect! Veel succes verder met de missie! En als je nog vragen hebt; Stel ze gerust! hellow!! khad voor u n vraag... Ik heb de pc versie, maar speel dit namelijk op een laptop. Daar ik geen numeriek klavier heb is het vrij moeilijk om deze opdracht uit te voeren... Zijn er andere mogelijkheden? groetjes steven Er zijn wel andere mogelijkheden, de simpelste is gewoon om de toetsen te vervangen. Een tijdelijke vervanging, voor alleen de missie wellicht. Die numlock toetsen die gebruikt worden voor de missie zijn de 'Special CTRL up, down, left en right' toetsen. Vervang deze voor bijvoorbeeld je gewone pijltjestoetsen. Zoals je misschien wel weet heb je voor elke toets een tweede keus. Je kan toetsen vervangen door in het menu naar 'options > controller setup > redefine controls > vehicle controls' te gaan. Reageren
steventje86 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Heb je de pc versie? Voor de missie life's a beach gebruikte ik de pijlen in het blauwe vak. En bij Cesar Vialpando moest ik de pijlen in het rode vak gebruiken. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar bij mij was het wel zo. Misschien dat dit je probleem is. Nog een tip: druk op een pijltjes knop, als de pijl tussen de helft en 3-kwart in het rondje zit. Zo krijg je vaak good. En soms ook wel perfect! Veel succes verder met de missie! En als je nog vragen hebt; Stel ze gerust! hellow!! khad voor u n vraag... Ik heb de pc versie, maar speel dit namelijk op een laptop. Daar ik geen numeriek klavier heb is het vrij moeilijk om deze opdracht uit te voeren... Zijn er andere mogelijkheden? groetjes steven Op de laptop is het ook wel mogelijk hoor ! Je numerieke toetsenbord zit namelijk wél op je laptop, maar is wat lastiger te gebruiken. Er zit een (blauwe) 'Fn'-knop op je laptop, waarschijnlijk naast je 'Alt'-knop. Daarnaast staan er op sommige toetsen - aan de boven of onderkant - kleine blauwe cijfertjes, zodra je de 'Fn'-knop ingedrukt houd, kun je de toetsen met blauwe cijfertjes als numeriek toetsenbord gebruiken. superhard bedankt, ga het dadelijk eens uitproberen! kheb weer wat bijgeleerd! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Of je gaat gewoon veel oefenen, vroeger kon ik hem ook nooit halen maar nu haal ik elke keer dubbel zoveel als de tegenstander. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ja oefenen is de boodschap, nu haal ik telkens exact 6000 en dna telt hij niet meer hoger. Is dit het maximum? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ja oefenen is de boodschap, nu haal ik telkens exact 6000 en dna telt hij niet meer hoger. Is dit het maximum? zal wel hoogste zijn, met ongeveer 2000 win je al dus r* zal er wel vanuit gegaan zijn dat niemand 6000+ gaat halen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ja oefenen is de boodschap, nu haal ik telkens exact 6000 en dna telt hij niet meer hoger. Is dit het maximum? zal wel hoogste zijn, met ongeveer 2000 win je al dus r* zal er wel vanuit gegaan zijn dat niemand 6000+ gaat halen. Nochtans had ik op bepaalde momenten wel 'bad' staan (heel effjes maar toch...). Ik had ook niet zo vaak perfect, dus dit zou eigenlijk makkelijk te halen zijn denk ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.