BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het is voor versie 7. En het is geen beta meer hoor. Reageren
DjP.P Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) wie gebruik nou lf studio?? edit heb jij ook plugins??! ow jah is het niet meer in beta vase ik had relaas 4 dacht ik . is er dan ook al een xxl versie beschikbaar??? fl 7 xxl?? Bewerkt: 21 maart 2007 door DjP.P Reageren
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Ik Dat zei ik net.. Wat wil je weten dan ? Bewerkt: 20 maart 2007 door BigT Reageren
DjP.P Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) heey ik heb mijn muziek geupload! bubo pp mijne ploplpop tingeling >>> Door Preddy: Link naar website vervangen door directe links naar muziek.<<< ( dank :Preddy:) Bewerkt: 25 maart 2007 door DjP.P Reageren
BigT Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Mooi ! Maar ik raad je aan om met reason aan de slag te gaan. Reason (klik) : Daar maakt Dr Dre Ook beats mee (grotendeels). En natuurlijk met de MPC Natuurlijk kan je ook ipv een MPC een Keyboard nemen. Maar de MPC vind ik persoonlijk beter . Reageren
DjP.P Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 maar ik draai aleen maar op plugins dus niet op een midi aparaat . dank voor dat prog maar wat is een mpc een drum computer??. maar wat zijn die kabels waar voor zijn die?. en ik heb *** probleemen met veel plugins van son* (mag geen reclame maaken toch??) heel veel van die plugins geeven piepjes OOK ALS JE NIX HEB AAN GE TOETST OP JE TOETSENBORD. stom . maar nogmaals BEDANKT .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.