Timpo Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) ik heb over de afgelopen tijd een hele zooi modjes gemaakt voor auto´s in San Andreas, varierend van kleine edits aan auto´s tot conversies uit Vice City. een paar screens: Buffalo Cabriolet en Targa. gele (carcols compatible) Dozer en Dumper. Patriot als gewone auto, met kleuren, moddable in Transfender, en je komt hem op straat tegen. politie Patriot. Yosemite met ander front en hardtop en lichten als extra. conversie uit Vice City van de Infernus en de Stinger, met reflecties, San Andreas textures, etc. Boxville XXL (nog een paar kleine probleempjes) Newsvan als normaal busje, vervangt de Pony. kleine edits aan politiewagens (zowel LSPD als SFPD, met kleine verschillen onderling) Monster Patriot Politie Buffalo Diablo Stallion (gemaakt van onderdelen van SA auto's) heeft ook een vlammenpaintjob, alleen niet op dit plaatje. en verder nog veel meer waar ik (nog even) geen screens van heb, zoals de LVPD auto als taxi en normale auto, - Enforcer als truck-ambulance, helemaal aangepast met alle ambulance textures e.d. - een Patriot met camo paintjob en machinegeweer op het dak en meer toevoegingen ter vervanging van de Barracks. - Burrito Monster - Turismo met kleine aanpassingen, zoals ferrari-achtige achterlichten - conversie van de VC Patriot, met SA textures en reflecties. - Tampa met motor achterin en bagageruimte voorin, zoals de Chevrolet Corvair waarop hij gebasseerd is. ook de bumpers en dergelijke zijn weer recht en hij heeft 1 kleur. - Patriot Utility Truck - DFT-30 met 6 wielen, zoals het hoort, en achterop als toevoeging een Buffalo of Esperanto, als vracht. - en nog een aantal kleine dingen die de moeite eigenlijk niet waard zijn om op te noemen, zoals een Premier met andere grille texture en wielen van de Solair, waardoor ie een stuk sjieker lijkt, Taxi met andere wielen, en nog een paar heeel kleine dingen. nog een vraagje, hoe kan ik dingen toevoegen aan de download database van deze site? Bewerkt: 8 maart 2007 door Timpo Reageren
gybrus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Die patriot monster truck is echt geweldig Nu naar jou vraag. Aleen superleden en hoger kunnen dat geloof ik dus als je iemand kan omkopen Grats,Gybrus Reageren
Timpo Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) okee, dus het werkt niet zoals op sommige andere sites, waar je zelf kunt uploaden. dan moet ik het zelf maar even ergens doen, zal wel even gaan duren.. hier nog een paar (niet ingame) screens van de VC Patriot en de leger Patriot. Bewerkt: 8 maart 2007 door Timpo Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Wauw man ze zijn allemaal echt erg gaaf!!! Ik wil ze allemaal!!!!!!!!!!!!!11 Reageren
ruttie Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik ga ze gelijk opzoeken en downloaden Reageren
xgaming Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ziet er goed uit Timpo KUTGW. En upload ze snel zodat wij ze kunnen downloaden Reageren
Timpo Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik zal het anders maar doen bij gtagarage ofzo, die gebruik ik meestal. mag ik daar vanaf deze site naar verwijzen? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ja zolang je geen reclame gaat maken. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Een opmerkingkje over die Army Patriot, dat "zeil" (aan de achterkant, dat schuine deel van het dak zeg maar) vind ik niet echt mooi. Denk dat je beter het gewoon camo(zoals de rest zeg maar) kan maken, zoals bij de echte "Humvee"'s(Militaire Hummer H1's), Dat je geen naad er tussen hebt dan ook, dus gewoon onderdeel van de auto. De antenne is wel vet alleen had ik hem op het dak gezet(geloof dat dat in het echt ook zo is!) Ook loopt de camo texture niet echt mooi door bij de deuren naar de body, maar als je het zeil gewoon de camo texture laat hebben en aansluit op de rest van de body, zal ik hem denk ik zeker downloaden! De rest zijn ook erg vet, ik denk dat ik zelf misschien de Kuruma van GTA III ga converten, die auto vond ik altijd al goed Reageren
Black Force Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heel erg mooi gemaakt hoor! mijn complimenten! markps3fanman Reageren
Timpo Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 sorry voor het gebrek aan updates, heb de afgelopen week gewerkt aan een edit van de Infernus, waardoor het meer een Lamborghini is. Reageren
White Gold Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Je andere zien er ook heel erg goed uit. Maar laat ik deze eens nader bekijken. Het fel oranje is echt Lamborghini. Hij lijkt nog steeds veel op de Infernus uit Vice City, maar dat is in mijn ogen de mooiste GTA auto. Het interieur ziet er goed uit alleen je zijspiegel kan wat beter. Alles ziet er echt goed uit, ik kan niet wachten op het resultaat. KUTGW Reageren
Mythbuster Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Dikke Lamborghini Countach! Hij lijkt nog steeds op de Infernus van Vice, maar als je dat niet wilt Kan je er beter geen Lambo van maken LOL, Echt vet, al hoewel ik als ik er een echte goed herkenbare Countach van zou willen maken(waar de Infernus van VC op gebaseerd is) Zou ik de luchtinlaten op de achterspatborden(erop dus, niet aan de zijkant) groter maken... EDIT: En de koplampen iets minder lang gerekt.. kijk: Countach De lucht inlaat op de achterkant zijn ook een stuk groter dan bij die van jou/die van Vice, Misschien ook het deel van de koplampen dat omhoog kan met dunne zwarte lijnen omlijnen, (zoals dat bij de motorkap, deuren en achterklep van de normale SA auto's ook is gedaan, k zou ze alleen niet zo maken dat ze echt omhoog kunnen, dat vind ik echt een minpunt op de echte Countach, die lichten komen te ver omhoog.. mja, dat is beetje te veel extra info ) + ik vind rood meer een goede kleur voor een Countach, in plaats van oranje, maarja dat zal toch wel met carcols worden gedaan.. toch? Bewerkt: 19 maart 2007 door Mythbuster Reageren
Puma Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 sorry voor het gebrek aan updates, heb de afgelopen week gewerkt aan een edit van de Infernus, waardoor het meer een Lamborghini is. WABBELDEWUBWUB ÜBERVET!! Vooral die Patriot met een gun erbovenop, en bovenstaande Lambo zijn echt vet !! PWC, KUTGW, Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.