Wazuup Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Mijn complimenten voor die Infernus edit die je een paar posts hierboven heb gezet. Je kunt nog duidelijk de infernus zelf erin zien, maar toch heeft het veel meer weg van een Lamborgini. Ik denk dat dat vooral door de voorkant komt, bij de koplampen. Ga zo door jongen, je andere werk ziet er ook goed uit. Reageren
Moby92 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik ben verliefd op de police buffalo Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Nou....wanneer zijn ze downloadbaar!? Reageren
eizoalecto Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 mogen 1 of een paar vann jou auto's in de mod YI & LC ? je copright blijft.. we zoeken auto's voor SA Reageren
Timpo Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik heb de laatste tijd problemen met Zmodeler. ik ben nu ff met 3dsmax aan het kloten, misschien helpt dat, maar elke nieuwe auto die ik maak, werkt niet ingame... heel raar. http://img136.imageshack.us/my.php?image=blistakk2.jpg Reageren
Siriouz Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 kan je ook proberen om op de Patriot de rocketlauncher van de Amerikaanse Landmacht te geven? lijkt me wel kicke en klasse als het je lukt! btw, ik vind die lambo toch niet helemaal de goeie kleur hebben, lambo's zijn standaard beetje oranje geel. dit was echt fel oranje. mix die oranje eens met het geel van de emoticons, mss dat dat er nog perfecter uitziet! Reageren
cheetha Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 zeer mooi gemaakt net lc waar de patriots over straat rijden 10/10 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ik heb over de afgelopen tijd een hele zooi modjes gemaakt voor auto´s in San Andreas, varierend van kleine edits aan auto´s tot conversies uit Vice City. een paar screens: Buffalo Cabriolet en Targa. gele (carcols compatible) Dozer en Dumper. Patriot als gewone auto, met kleuren, moddable in Transfender, en je komt hem op straat tegen. politie Patriot. Yosemite met ander front en hardtop en lichten als extra. conversie uit Vice City van de Infernus en de Stinger, met reflecties, San Andreas textures, etc. Boxville XXL (nog een paar kleine probleempjes) Newsvan als normaal busje, vervangt de Pony. kleine edits aan politiewagens (zowel LSPD als SFPD, met kleine verschillen onderling) Monster Patriot Politie Buffalo Diablo Stallion (gemaakt van onderdelen van SA auto's) heeft ook een vlammenpaintjob, alleen niet op dit plaatje. en verder nog veel meer waar ik (nog even) geen screens van heb, zoals de LVPD auto als taxi en normale auto, - Enforcer als truck-ambulance, helemaal aangepast met alle ambulance textures e.d. - een Patriot met camo paintjob en machinegeweer op het dak en meer toevoegingen ter vervanging van de Barracks. - Burrito Monster - Turismo met kleine aanpassingen, zoals ferrari-achtige achterlichten - conversie van de VC Patriot, met SA textures en reflecties. - Tampa met motor achterin en bagageruimte voorin, zoals de Chevrolet Corvair waarop hij gebasseerd is. ook de bumpers en dergelijke zijn weer recht en hij heeft 1 kleur. - Patriot Utility Truck - DFT-30 met 6 wielen, zoals het hoort, en achterop als toevoeging een Buffalo of Esperanto, als vracht. - en nog een aantal kleine dingen die de moeite eigenlijk niet waard zijn om op te noemen, zoals een Premier met andere grille texture en wielen van de Solair, waardoor ie een stuk sjieker lijkt, Taxi met andere wielen, en nog een paar heeel kleine dingen. nog een vraagje, hoe kan ik dingen toevoegen aan de download database van deze site? ze zien er erg gaaf uit vooral die patriot politie wagens Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik wil geen moderator verdrag gaan vertonen,maar jullie bumpen een topic van meer als een jaar oud MVG PiekeTheCat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.