.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik heb een paar dagen lopen nadenken over een eigen style *dus zonder behulp van andere pics, geheel uit fantasy* dit is er 1 van *let niet op de tekst, is voor spel*: maar.. er zit natuurlijk een verhaal achter mijn plaatjes nu. sommige mensen geloven in andere demensies, dit was dus mijn aanspreekpunt, de cirkel is een soort portaal waar de personage *render* instapt of uitstapt. omdat niemand weet hoe het er in een andere demensie uit zal kunnen zien ook het wilde achtergrond. de bliksems om de cirkel *portaal* geven extra kracht in de andere demensie. en zo ben ik er dus opgekomen rates graag Reageren
Jericho Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hij ziet er best wel goed uit, alleen mocht je die kader van de tekst wel een beetje inblenden, maar voor de rest een goede sig. Is die sig soms voor Omerta? Dat is een gangster spel dat ik vroeger speelde... Kgeef de sig 78% Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Ik rate nu maar is een keer jou sig . Opzich best mooie sig. Je hebt een leuke render uitgekozen alleen op sommige plekken iets te donker gemaakt. Dat is een beetje jammer want op andere plekken is ie juist weer heel licht. Die rode cirkel achter hem is mooi gemaakt alleen het past niet echt goed bij de render, evenals die zwarte achtergrond met die gele strepen. Het zijn helemooie effecten alleen het past niet echt goed bij de render. Dus ik had een andere render gedaan denk ik, want de effecten zijn (3e keer ) wel mooi. Die wind effecten overal zijn wel leuk, mooi gemaakt. Past er best goed bij. Je text is een beetje standaard. Je hebt het wel zo'n mooi balkje eronder gemaakt zodat je het beter kan lezen. Je hebt ook een goed bijpassend font gekozen, allene misschien kon je nog wat effecten erin gooien (Wind/Blur). Hopelijk heb je hier wat aan . 72% - Mooie effecten aan de achtergrond alleen het past niet zo goed bij de render. KUTGW Djani! Edit hieronder: Ik bedoel lezen bij weten ^^. Bewerkt: 8 maart 2007 door .Antonio Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 @jericho, is idd voor dat spel, en wat bedoel je precies met inblenden van die balk? een border? @antonio, de render is idd ietsjes te donker maar daar is wel een reden voor, ik heb er een burn tool op gebruikt omdat anders het middelste gedeelde van de font *wat over de render staat* niet te lezen was ivm te fel licht thnx voor de rates Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.