PIERRO P Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik speel GTA2 nu al weer een tijdje en ik begin ziek te worden van de DJ`s op sommige radiozenders. Maar ik vraag me af: Welke is nou echt het irritantst?? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Die van Head radio vind ik erg vaag Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik vind er veel vaag maar die van Head Radio is echt irri Gellukkigvindik rock niet leuk dus luister ik hem niet Reageren
maurice2 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb niet echt een waar ik een hekel aan heb, Dean France is gewoon de besteL. Reageren
Grimgroove Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 die ene die klaagt dat hij ergens alleen zit en of niemand hem kan helpen met een bepaald probleem dat hij heeft, verder weet ik er ni veel over maar ik hoor het om de vijf minuten opnieuw Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) die ene die klaagt dat hij ergens alleen zit en of niemand hem kan helpen met een bepaald probleem dat hij heeft, verder weet ik er ni veel over maar ik hoor het om de vijf minuten opnieuw Idd irritant ik vind Head radio ook echt zo dom en irri! @Lantyz er staat 'ook' Bewerkt: 14 juni 2007 door Mister.X Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 @ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM. Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 @ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM.Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet. die is ook irritant , en ik kom ff ook niet op de naam , verder zijn ze eigenlijk allemaal wel irritant Reageren
xdr Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 die van heavenly radio niet irritant maar wel vaag Reageren
7ulian Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 @ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM. Mee eens Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet. Haar stem is wel vervelend, maar ze draait wel leuke muziek (Drum'N'Base, love it) En die van Heavenly Radio vind ik soms vervelend, als ze vals gaat zingen Reageren
Namnos Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 En die van Heavenly Radio vind ik soms vervelend, als ze vals gaat zingen Convert, Convert to Heavenly Radio Helaas kan je op de ps1 niet wisselen van Radiostation Reageren
bas1313133 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ze zijn alemaaal irritant behalve dean france voor de rest weet ik het niet zo erg want ik jat elke 15 seconde een nieuwe wage Reageren
chopperboy Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 ngasahron njighananja HAAAAAAAAAA!!!!!!!!! ik denk dat het wel duidelijk is: TSUNAMI FM die muziek is oke maar dat mens moet ze kop houde. ik vind dean france en fanny joe styles egt TOPPIE Reageren
F3DD3 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Toen ik me verveelde en weer gta2 begon te spele, vond ik al gou WAT EEN IDIOTE RADIO, en zette het geluid uit. na een tijd je deed ik um weer aan en hoorde ik tsunami fm. wat een kut radio! ik heb het nu denk ik wel gehad met gta2. Reageren
Andijviesoep Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik vind zelf de irritantste degene van Heavenly Radio (die steeds hamert op dat je je moet 'converten'). De grappigste vind ik degene van Lithium FM, die gast is echt totaal geflipt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.