Viking Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Heej ik was laatst bij de vuurtoren in los santos en links daarvan was een rooie cirkel kon je dus iets doen, maar daar moestn je eerst iets voor halen. Nu heb ik SA uitgespeeld en ben er weer heen gegaan maar nu is die rooie cirkel ook weg. Wat was hier te doen?? :blink: Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 check op zater dag en zondag in game mischien is daar wel de maraton ofzo heb er over gehoord Reageren
Erulezz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Maar hoe kan je weten of het zaterdag ofzo is? Staat nergens :ph34r: Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Maar hoe kan je weten of het zaterdag ofzo is? Staat nergens :ph34r: L~1 indrukken ... Dat je er nog neit achter bent gekomen Check dat maar is staat er byvoorbeel sat , sun , mon , tue , wed ,thu ,fri Kan je geen engels dan vertaal ik het wel SATurday(zaterdag)SUNday(zondag)- MONday(maandag)TUEsday(dinsdag) WEDnesday(woensdag) THUrsday(Donderdag)FRIday(vrijdag)- HOpelijk ben je nu een stuk wijzer geworden Reageren
The Godfather Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 sinds wanneer ben jij moderator...je hebt 3 (1 verwijderd) berichten ...en 2 daarvan zijn compleet inhoudloos...als je een warning wilt moet je zo doorgaan Reageren
CJ-SA Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 jep op Sat en Son is daar een marathon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.