joshoon Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hallo, Ik wil me eigen Windows Stijl maken. net zoals .mysstyles files, ofzoiets. Ik zoek dus een goeie grati software waarmee ik dat makkelijk en gebruiksvriendelijk kan doen. En waar ik niet echt dagen mee bezig ben en wel een heel mooi resultaat krijg. Weet iemand z'n progje? Thx Reageren
Blink Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ey, Zelf ben ik een enorme fan van de MSSStyles voor Windows. Ik heb dus ook zo mijn favoriete websites waar ik de nieuwste styles en icons vandaan haal. De mensen van CrystalXp zijn zo aardig geweest om verschillende software op hun website te zetten zodat je zelf ook lekker aan de slag kunt gaan. Je moet maar even kijken of er iets bij zit, ze hebben echt heel erg veel dus kijk lekker op je gemak! Verder raad ik je aan om even een kijkje te nemen op WinMatrix. WinMatrix is een website die helemaal over visual styles voor Windows gaat. Ze hebben ook een Support forum waar je je terecht kan voor al je vragen rondom de Styles. Succes verder en laat wat zien als je iets hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.