rmst Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 hallo ik heb een server en een IRc server nu heb ik ook nog een IRC bot die dus alles wat je in de MTA server zegt ook in IRC zet MtaMa 4.4 < ik heb nu alleen 1 probleem /vraag hoe kan ik het voorelkaar krijgen dat als ik in typ !m <bericht> dat dat in Mta komt te staan? ik heb al veel dingen gebrobeerd en de command /mta.say kent hij niet =/ kan iemand mij AUB helpen ?? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Daarvoor heb je volgens mij mIRC voor nodig en als je wil weten hoe dat werkt volg dan een paar Tuts erover. Reageren
rmst Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Daarvoor heb je volgens mij mIRC voor nodig en als je wil weten hoe dat werkt volg dan een paar Tuts erover. ja ik heb al een IRC client en zit al op een channel en alles wat je ingame zegt komt daar al in vermeld met <messenger> * [msg] Rob_nl: <tekst> Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Nee geen IRC maar mIRC. Kijk eens op deze site Reageren
rmst Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 lol het is al gefixt en serverbots zijn helemaal klaar points systeem en rank systeem admin met level systeem alles wat je je maar kunt wensen is er thx for trying to all greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.