Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Wat vinden we van de ps2 versie van VCS ? Ik vind het wel mooi .. de graphics hadden iets beter gekund .. Het zwemmen vind ik zwaar ..... ze hadden dat beter uit moeten werken of gewoon helemaal er niet in moeten maken. Voor de rest weet ik nog niet veel over VCS ? Wat vinden jullie ? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik speel hem nu (Met vandaag erbij) 2 dagen, En Woei! Ik vind het echt super,het trail effect is echt super mooi en de sfeer is helemaal terug. Ik neem mij ook meer de tijd om zij-missie's te doen,gewoon omdat het nu relaxter spelen is. Ben erg blij dat ik 'em heb. Een super port. Reageren
Godfather Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zou hem best willen gaan kopen. Alleen wil ik weten of het wel de moeite is. Want ik heb ook al gta VC op de Ps2. En of er echt leuke veranderingen inzitten?? Zo te zien de reacties lijkt het me wel leuk maar ik wil het toch ff zeker weten Reageren
chillco14 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zou hem best willen gaan kopen. Alleen wil ik weten of het wel de moeite is. Want ik heb ook al gta VC op de Ps2. En of er echt leuke veranderingen inzitten?? Zo te zien de reacties lijkt het me wel leuk maar ik wil het toch ff zeker weten KOPEN! ik heb hem sinds donderdag en ik ben nu al verslaafd mooi spel en de palmbomen zijn zeer relaxed Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Heb hem anderhalf uur geleden gehaald en vind hem erg leuk. Heb net een uurtje zitten spelen en de sfeer is echt goed. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik heb hem net sinds vandaag En ik moet nu al zeggen dat het een heel vet spel is. Vooral die vechtkunsten die zijn echt vet! Kan niet wachten tot ik naar het andere eiland kan. Maar ik ga weer VCS spelen laterzz! The GTA man Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Erg vet spel de vc sfeer zit er cker weer in Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik heb hem al gespeeld op de PSP en speel hem nog steeds af en toe op de PSP. Maar is het de moeite waard hem voor 30 euro ook op de PS2 te kopen? Voor een groot beeld enz.? En werkt de dualshock als je over hobbeltjes rijdt of schiet? bestuurd het fijn? Ik denk dat hij er bij mij ook wel komt voor de PS2. Maar adviseren jullie me maar! Gratz, Boris H. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hij is sppr vet.. voor de ps2 .. maar k zou niet zeker weten of ik er dan ook een hele ps2 voor zou kopen >>> Door SummerBase: Graag alleen posten als je een PS2 versie hebt. <<< Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik heb die al op de psp maar ik ga die ook miss kopen op de ps2! >>> Door SummerBase: Graag alleen posten als je een PS2 versie hebt. <<< Reageren
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 De ps2 versie is vet man. Lekker groot beeld Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Ik heb al eens gepost over mijn mening over GTA VCS op de PS2: Het wordt vast en zeker netzoals LCS, maar nee!. Gistermiddag heb ik weer eens inkopen gedaan en ik zag VCS op de PS2 zo mooi op het rekje voor 29,99, dus heb ik VCS toen maar genomen Mijn eerste reactie op het spel is: Wat is ie mooi De graphics is top, Hij speelt ontzettend lekker op de PS2, de laadtijden zijn niet al te lang. Kortom: Steel Dogg heeft weer eens ongelijk gehad Mijn complimenten aan Rockstar Games Voor de mensen die twijfelen! : Koop Vice City Stories gewoon. Het is een geweldige mix van de sfeer van Vice City en kwaliteiten van San Andreas Bewerkt: 11 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
GTAVC Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik krijg hem binnekort hij lijkt me best wel cool Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb 'm al een dagje en ik vind hem lekker . Wat geniet ik van de nieuwe missies, assets, gangs, interiors en de typische Rockstar humor is weer terug en beter dan ooit. Reageren
Caltson Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 het is een vette game, maar in het begin was het ff wennen aan de lichte graphics t.o.v LCS, die ik daarvoor 4 weken gespeeld had. Maar nu ben ik er aan gewoon en is een game om je vingers bij af te likken! ook een mooie port. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.