Die Hard Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Eejj forumgenootjes! (Zo'n beetje me vaste begin van mijn topic geworden. ) Ik heb ooit eens ergens een wit net pak gezien, het kan dat dit een mod is. Maar als het geen mod is, dan is mijn vraag: Waar kan je dit kopen? Ik ben al een paar kledingwinkels langsgeweest maar nog nergens gevonden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Greets GTA GG Reageren
Preddy Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Eejj forumgenootjes! (Zo'n beetje me vaste begin van mijn topic geworden. ) Ik heb ooit eens ergens een wit net pak gezien, het kan dat dit een mod is. Maar als het geen mod is, dan is mijn vraag: Waar kan je dit kopen? Ik ben al een paar kledingwinkels langsgeweest maar nog nergens gevonden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Greets GTA GG Ik kan me niet herinneren dat er een wit pak te kopen is in San Andreas, en tevens krijg je ook niet zoiets van je vriendinnen. Het kan dus een mod zijn dus ik heb even voor je gezocht en ben op deze mod gestuit. Als het de goede is, veel plezier ermee, anders laat het even weten Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Bedankt! Die had ik ooit eens ergens gezien ja, heel erg bedankt voor je hulp en ik zal hem proberen te installeren! Nogmaals bedankt voor je hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.