Jump to content

Hoeveel geld ben jij bereid uit te geven?


ruttie

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ruttie

    4

  • Gta-killer

    2

  • GTA-Sheep

    1

  • Indycar series

    1

Ik vind 300-350 euro ook wel zo'n beetje het maximum. Games koop ik meestal voor 40-50 euro, daar geef ik nooit meer 60 euro aan uit. Het moet wel leuk blijven :sigaar:

Dit is ongeveer hetzelfde verhaal voor mij. De games moeten niet te duur zijn voor mij. Ik ga echt niet 600 euro aan een Playstation 3 uitgeven, terwijl ik er niet veel mee zal doen. Ik vond de PSP al een relatieve dure aankoop voor mijn doen. Ik werkte natuurlijk nog niet. Ik heb ongeveer 280 euro betaald voor de PSP inclusief spel en 1 GB geheugenkaart. Maar de PSP was een aankoop die hard nodig was. Ik doe er meer dingen mee. Ik luiser er muziek mee, ik game en af en toe surf ik met mijn PSP. De komende tijd zal ik wat geld bijverdienen, maar dit is geen reden voor mij om meer geld aan games en spelcomputers uit te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef alleen een gewone computer en niet een speciaal voor spellen.

Ik moet ook nog internetten en dingen kunnen typen printen enzo en muziek luisteren natuurlijk.

Voor zo'n computer zou ik niet meer kunnen uitgeven als 250 euro ongeveer want meer geld heb ik niet.

Daarvan zou ik dan nog maar 0 euro overhouden voor een computer want ik moet vuurwerk kopen en nog wat andere dingen waar niemand iets mee te maken heeft hier.

Dus een computer kopen zal helaas niet gaan, en ik kies als ik er zelf een zou moeten kopen toch liever voor het vuurwerk en die andere dingen.

Als ik zat geld had dan zou ik wel 1000 euro over hebben voor een hele goede computer.

Maar dan moet het ook wel echt een hele goede zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Mmmm, hangt ervanaf wat je er allemaal mee kan doen hé!

Een PS3, daar kan je ook DVD's en CD's op beluisteren, een PSP kan je ook liedjes en foto's opzetten.

Op sommige consoles/spelcomputers zijn er ook spelletjes die je op andere niet kan.

Dus ik kan niet echt antwoordt geven op deze vraag.

Ook aan de drang dat je iets nodig hebt, want ik heb mijn PSP grotendeels gekocht omdat ik een IPod wou hebben, en dat heb ik nu, gewoon met nog een spelletje erbij. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...