Jump to content

Hoeveel geld ben jij bereid uit te geven?


ruttie

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ruttie

    4

  • Gta-killer

    2

  • GTA-Sheep

    1

  • Indycar series

    1

Ik ben bereid voor 700 euro...

Heb een baantje van 100 euro per maand.... 50 Spaar ik voor een auto enz. En dan andere 50 geef ik uit aan cadautjes voor vrienden en hun feestjes. Dus houd ik iets van 25 euro over elke maand!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hangt het er vanaf! Eerst vond ik de PS3 duur, maar omdat hij Blu-ray heeft is hij tenopzichte van de andere Blu-ray players erg goedkoop! Mijn Maximium is toch wel 600! Maar dat zal ik niet snel aan een console uitgeven, ik wacht wel tot hij wat goedkoper is, of ik koop hem op Ebay! (zoals de meeste van mijn aankopen de laatste tijd)!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik mijn krantenwijk heb (maarliefst 25 euro per maand :duh: ) En bij mijn vakantiebaantje 210 euro ga verdienen in 3 weken, en vlak voor mijn vakantiebaantje jarig ben, word het miss PS3, of een Marktplaats xbox360 met 9 spellen ofsow.

maar normaal gesproken is 400-450 toch wel mijn maximum

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hangt het er vanaf! Eerst vond ik de PS3 duur, maar omdat hij Blu-ray heeft is hij tenopzichte van de andere Blu-ray players erg goedkoop! Mijn Maximium is toch wel 600! Maar dat zal ik niet snel aan een console uitgeven, ik wacht wel tot hij wat goedkoper is, of ik koop hem op Ebay! (zoals de meeste van mijn aankopen de laatste tijd)!

Ik koop laatste tijd ook veel dingen op marktplaats, daar heb je voor 500 euro een ps3 met spel en extra controller erbij :).

Maar als ik een ps3 ga kopen heb ik ook nog een hd-tv nodig die ook rond de 500 euro kost.

Totaal ga ik er dus zon 1000 euro aan uit geven (verdien ik in ruim 1 jaar met folders bezorgen).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een baantje van 100 euro per maand.... 50 Spaar ik voor een auto enz. En dan andere 50 geef ik uit aan cadautjes voor vrienden en hun feestjes. Dus houd ik iets van 25 euro over elke maand!

Ik heb een paar keer nagerekend maar ik kom elke keer op iets anders uit.

Je verdient €100, 50 voor auto+50 voor cadeautjes= €100, ik snap dus niet hoe je die €25 overhoudt :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig ben ik bereid om totaal, en schrik niet, €0,00 uit te geven. Ik ben namelijk aan het sparen voor als ik op vakantie ga. Daar kan ik misschien leuke dingen kopen!

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...