Indycar series Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Wie kan mij helpen? Ik haal wel gewoon dat ik alle gastjes in die tent vermoord maar dan moet ik terug naar Las Venturas Airport alleen steeds explodeerd het vliegtuig omdat ik nooit goed land.Dus wie wil/kan hem doen? Missie: Saint Mark's Bistro Cheaten: Nee Versie: Gedowngrade naar V1.0 Overig: x Veel Succes Dutchy3010, Indycar series GTASAsf4.b Bewerkt: 9 maart 2007 door Indycar series
Koen729 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) ik! Edit: Het spijt me echt, maar hij lukt vandaag niet. Hoe het kan weet ik niet, maar ik maak dezelfde fout als jou. Iemand anders mag hem doen Bewerkt: 9 maart 2007 door Koen729
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik doe hem wel Saint Mark's Bistro - Mission Passed! Beloning: $20.000 en + Respect Savegame: GTASAsf8.b
Indycar series Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hoe doe je hoe wieltjes uitklappen?En nog bedankt Dutchy3010.
Typhoon Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hoe doe je hoe wieltjes uitklappen? Wanneer je de normale instellingen hebt kun je dit doen met de "+" of "2" toets. Wanneer jij de instellingen veranderd hebt gaat dit natuurlijk anders, maar normaal moet het lukken. Kijk hier voor alle controls.
Indycar series Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik kreeg ze niet met + maar 2 heb ik nog niet geprobeerd maar hoe heet dat dan in de opties?
Typhoon Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik kreeg ze niet met + maar 2 heb ik nog niet geprobeerd maar hoe heet dat dan in de opties? Je gaat naar Options ---> Controller Setup ---> Redefine Controls --> Vehicle Controls je zoekt nu 'submission' op, hier staat als het goed is 2 en Num +. De 2 slaat op de 2 boven de W en de Q op het toetsenbord, dus niet bij het numpad. De + slaat wel op de + bij het numpad. Ik heb nog even een screen gemaakt: Moet nu wel lukken denk ik
Recommended Posts