Jump to content

Sex-appeal

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal .. het gaat nie over get topic maar.. hoe verhoog je je sex appeal?? ik dag door met je vriendinnen xxx.. maarja daarmee word het iets hoger .. maar soms als ik tab indruk( op me de stats te zien) is het op de helft .. en als later druk verkleint het zig opeens tot een klein beetje en zo veradnert het soms .. ??? :ch:

>>> Door Dutchy3010: Dat soort taalgebruik is hier niet gewenst, dus praat voortaan een beetje normaal!<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe duurder hoe beter geld voor dit antwoord.

Er zijn namelijk verscheidende dingen die meespelen om een hoog Sex Appeal-gehalte te krijgen. Dit zijn ze denk ik allemaal zowat :

-Ga naar de kapper en neem een redelijk duur kapsel :WikiGTA-pagina waar alle kapsalonnen in vermeld staan

-Rijd in dure auto's : Dit bepaalt een héél groot deel voor je Sex-Appeal. Alleen verhoogt het als je er inzit en ermee rondrijd. Daarna zakt het wat... Dus zoek ergens een dure en mooie wagen, het liefst een Lowrider, Muscle car, Street race car en sportwagen, tune hem en zet hem in een garage van een safehouse. Intressante links : WikiGTA-pagina met alle voertuigen+eventuele vindplaatsen , WikiGTA-pagina met alle tuningshops

-Laat een tattoo zetten : Ga naar een tattoo-shop en laat een tattoo zetten. WikiGTA-pagina waar alle Tattoo Parlors op vermeld staan

- Koop dure kleding: De beste winkel is, zoals eerder vermeld, Didier Sachs. Hoe duurder de kleding hoe beter voor je Sex-Appeal. WikiGTA-pagina met de enige Didier-sachs winkel , let wel op je kan deze winkel pas binnen nadat je de missie A home in the hills voltooid hebt.

- Vind alle Oesters: Dit telt raar maar waar ook mee voor je sex-appeal-gehalte. WikiGTA-pagina met alle Oesters

Nu zul je al veel meer nagefloten worden door voorbijgangers. ;)

Bewerkt: door Jon-asses
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Door in een andere auto/ motor te stappen verhoog je je s*x apeal of je verlaag het juist, je kleding is 40% en auto/ motor is 60% alleen ik weet niet zo goed wat dat wilt zeggen je s*x apeal verhoogt dat juist je GF status? of maakt dat niks uit?

Geplaatst:

Zodra je van/uit je voertuig stapt en in de buurt van dat voertuig blijft behoud je nog de sex-appeal waarde van dat voertuig. Daarom is het de ene keer hoog en de andere keer laag. Jon-asses heeft je al gewezen op de pagina's met kapsalons, tattoo parlors en kledingwinkels, op deze pagina's kan je per kapsel, tattoo en kledingstuk zien wat de respect en sex-appeal waarde van een item is. Echter is het niet standaard zo dat hoe duurder hoe beter, neem nu bijvoorbeeld het duurste kapsel de elvis-look: $1.000 en levert geen respect of sex-appeal op. Dus kijk goed naar de waardes die vermeld staan bij de verschillende items. Een kapsel wat het zeer goed doet is de Cornrow, zowel gewoon als geblondeerd je een hoop status geeft.

Wiki heeft nog niet alle items op de site staan, voor een compleet overzicht kan je ook op deze site een kijkje nemen, hier staan ook voertuigen vermeld met hun sex-appeal status aan de hand van sterren, hoe meer sterren hoe hoger de sex-appeal waarde. succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...