bramboy Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een site(mijn site) gemaak en ik wil weten of er nog iets gedaan moet worden(behalve mods) >>> Door Preddy: Reclame weggehaald, daar doen we niet aan. Een site laten bekritiseren mag best, maar daar moet je het bij laten.<<< Bewerkt: 9 maart 2007 door Preddy Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Zo te zien is dit je eerste site. Freewebs is een goede host, maar met een .tk-domein heb je twee reclamebalken in beeld, dus of neem een echt domein of verspreid de Freewebs-link. De home-pagina is kort. Geen welkomstbericht of waar de site over gaat, maar wel een groot lettertype. Dus een wat kleinere lettergrootte en welkomstwoord staan beter. Andere pagina's laten zien dat dit (een van je) eerste site(s) is. En over het forum: er zijn al talloze GTA-forums, dus ik denk niet dat mensen (vooral niet van dit forum) zich zullen aanmelden. Reageren
bramboy Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) nou iniedergeval bedankt voor je mening, en ik zal er iets aan doen EDIT: en nu (het forum laat ik wel gewoon staan) Bewerkt: 9 maart 2007 door bramboy Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Je kan ook een domeinnaam van joynic.com nemen, deze zijn onder de vorm: www.site.nl.tt. Dat is een stuk makkelijker te onthouden en je kan de reclame volledig uitzetten. Ook zou ik overal wat meer uitleg geven en de links niet tonen als http://www.website.ext/file.ext maar als "klik hier" of met een andere tekst als hyperlink, dat is makkelijker en mooier voor bezoekers. Edit: En euhm Preddy de link staat er in iedergeval nog hoor. Maar dit soort topics mocht toch :o ??? Edit2: Ow, ik wist niet dat er meer dingen in het bericht stonden eerst. Bewerkt: 9 maart 2007 door Argon Reageren
Jericho Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Geef wat meer uitleg enzo. Zeker algemeen nederlands gebruiken en het lettertype niet te groot maken. Voor de rest een goede site, die autospawner bedankt daarvoor. Daar was ik al ff naar op zoek. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Mooi gedaan hoor, voor je eerste website! Natuurlijk zijn er nog een aantal verbeter punten, maar toch is dit al niet slecht. Allereerst moet je wat beter op je leestekens en hoofdletters letten, dit staat nét iets verzorgder, en dat nodigt natuurlijk meer uit om je site te bezoeken. Zoals Argon al zei kun je ook even kijken hoe je de links kan vervangen, en eventueel een wat beter domeintje nemen (omdat de reclame wat irritant is ) Als je later nog wat beter wordt met webdesign zou ik een nieuwe layout maken, omdat deze standaard is. Dat maakt nu nog niet uit hoor, maar later kun je er toch eventjes naar kijken. Zoek maar eens om google naar HTML tutorial, hiermee worden de professionele websites gebouwd. Dit kan op het begin lastig zijn - maar het is het waard!. Succes! Bewerkt: 9 maart 2007 door ViceAgent Reageren
deagle Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) MIJN site? Ik denk toch dat je vergeet dat je bij deze website bijna niets zelf hebt gemaakt, alleen de tekst, maar die is ook niet echt wat het moet zijn. Eerst en vooral, zoek een deftige host (zoals Freehostia) en bouw daar je website volledig zelf. Doe dit dmv HTML en CSS, indien je deze talen niet kent raad ik je aan om via google te zoeken naar tutorials. Eenmaal je de basis onder de knie hebt, kan je beginnen aan je eigen gemaakte website. Bouw de layout volledig in CSS, gebruik wat PhotoShop dingetjes, en zet alles goed op z'n plaats in HTML. Eenmaal dit is gebeurd kan je het geheel opvullen met je eigen tekst, probeer Algemeen Nederlands te schrijven, dit leest nu eenmaal gemakkelijker en komt professioneler over (zie je GTAG.nl al staan in een Breezer-taaltje ). Daarna, kan je de talen PHP en SQL leren om je website dynamisch te maken, dit dmv een forum, een inlogsysteem te scripten. Indien je echt een goed bezochte website wilt, kan je altijd een .be/.nl domeinnaam registreren, daarna kan je zoeken naar een goede SEO zodat je website bovennaan de zoekmachine's komt. Als je hiermee klaar bent, kan je pas zeggen dat dit je eigen website is. Nu is het eerder een mengsel van het ontwerp van een designer van Freewebs en wat niet-mooi ogende tekst. NOTE! Vat bovenstaande tekst alsjeblieft niet op als een grote terechtwijzing, maar als goede commentaar. Bewerkt: 9 maart 2007 door Nicsan Reageren
bramboy Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Ik heb wel een NL domein maar daar snap ik niks van. EDIT: als het kan, mag ik daar hulp bij.(ik mag die site niet noemen omdat dat reclame is,maar als je het wil weten pb me maar) Bewerkt: 10 maart 2007 door bramboy Reageren
Argon Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Je kan support vragen op de site waar je hem registreerde, als je dat daar niet krijgt is het simpelweg geen goede hoster. Reageren
bramboy Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Het is wel een goede maar je moet met zo'n programma pagina's maken en dat snap ik niet Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hey bramboy, Als je met een programma de pagina's moet maken is het waarschijnlijk een soort CMS (Content Management System), het is op zich niet zo moeilijk om hier hulp bij te krijgen, je kunt als je een probleem hebt altijd even naar de klantenservice van je host mailen of aan je ouders vragen of zij het snappen. Staat er trouwens ergens een merk of naam van het systeem? Of als je de naam van de hosting even zegt (ik neem aan dat dit niet onder reclame valt), kan ik wel even voor je kijken hoe 't in zijn werk gaat, en dan kan ik je wel wat adviezen geven. Reageren
bramboy Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) ik gebruik macromedia dreamweaver 8 Bewerkt: 12 maart 2007 door bramboy Reageren
Puma Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik gebruik lekkah Frontpage, maar dat eigenlijk alleen maar om de frames en plaatjes van plaats en grootte te veranderen.. Voor de rest ben ik vooral veel dingen aan het uitproberen, diverse (Flash) scriptjes met uitklapbare menu's, mouseovers en andere dingen.. Ben nu een nieuwe site voor mezelf aan het maken (da's de 3de in een maand zo ongeveer..). Ho wacht, ik ga een beetje offtopic: Je site ziet er wel leuk uit, alleen sucked Freewebs door de vele reclame.. Beetje kort, maar het kan ermee door (toch?). PWC, Grtz Puma. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Wel mooi... maar ik herinnerde me nog dat ik ook begon met een freewebs website... het is namelijk gewoon een outlay kiezen en dat is al... dus eigenlijk heb je deze site HELEMAAL NIET zelf gemaakt... Het enigste wat je gemaakt hebt zaijn de lettertjes enzo... Dusjah... ik vind dit nu niet zo super als ik eerlijk mag zijn... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.