job+thom Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 MIJN site? Ik denk toch dat je vergeet dat je bij deze website bijna niets zelf hebt gemaakt, alleen de tekst, maar die is ook niet echt wat het moet zijn. Eerst en vooral, zoek een deftige host (zoals Freehostia) en bouw daar je website volledig zelf. Doe dit dmv HTML en CSS, indien je deze talen niet kent raad ik je aan om via google te zoeken naar tutorials. Eenmaal je de basis onder de knie hebt, kan je beginnen aan je eigen gemaakte website. [...] Je moet toch ergens beginnen en niet iedereen is bereidt om eerst html,css,php te gaan leren voordat ze een beetje website kunnen maken. Tuurlijk is leuker als je je website helemaal zelf maakt, maar sommige mensen vinden dat te moeilijk of hebben daar simpel weg geen tijd voor. Reageren
bramboy Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Al zeg ik het zelf, voor m'n eerste site vind ik het goed!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.