Groot-Duimpje Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 een peugeot speedfighter 2 is ook heel fijn!Ik zit eral op te sparen en is ook niet echt duur vind ik! hoe duur dan als ik vragen mag , weet iedereen het gelijk ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2007 Nou, een nieuwe SpeedFight 2 kost 2000 euro, maar dan ben je er nog lang niet. De nummerplaat kost honderd euro, helm en slot zijn ook niet bepaald goedkoop en dan heb ik het nog geeneens over de verzekering gehad... Gelukkig maar dat mijn ouders dit gewoon allemaal betalen Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 als ik voor joouw was had ik voor aerox gegaan. Zelf ga ik ergens deze week als het mee zit een Aprillia SR halen vind ik zelf wel erg moet alleen nog vervoer zien te regelen want tis nog al verweg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Nee, een Aerox zal ik niet snel nemen, en wel om meerdere redenen: Op de SF2 waar ik het over had rij ik intussen al meer dan een week rond Een Aerox is erg klein Bijna iedereen heeft al een Aerox (Ok, ook veel mensen hebben een SF2, maar dat zijn er toch nog steeds minder Aeroxen schijnen een heel baggere achterveer en buddyseat te hebben Aeroxen zijn erg duur Maarja, ik heb dus al de scooter, als iemand foto's wil zegt hij/zij het maar en ik post ze. Nuke[NL] Bewerkt: 27 juni 2007 door Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 wahahah ik heb deze middag nog mijn scooter gehaald had niet verwacht hem zo snel te hebben... deze ochtend wist ik nog van nix.. Ik wilde ook tot deze zaterdag nog nietees een scooter, snelle beslissing dus (nee ik ben niet verwend, ik moet nog de hele vakattie werken om hem af te betalen, maar het kwam vandaag het beste uit ) hier is hij Aprilia SR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Mooie aprilia man zoiets wil ik ook, maar liever een schakel brommer: http://i2.tinypic.com/zoaikl.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) ja logish zouw ik ook wel willen... maar met welk geld dingen zijn duur man... paar vrienden vna mij hebben wel schakel ik zal wel eens een plaatje zoeken als ik tijd heb hier heb je een filmpje van hun : http://www.youtube.com/watch?v=ASMgc5tYdFI...ted&search= Bewerkt: 27 juni 2007 door Plantebak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 Scooter zuigen, ik wil een rieju rr, alleen ze zijn wel 1000+ en je betaald veel qua verzekering:? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 scooters zuigen niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Jawel, iedereen heeft al een scooter, en zo mooi zijn ze niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 pfff.. Scooter kan je compleet naar jouw wil aanpassen, je kan niet zeggen "Scooters zijn zo mooi niet" (technisch gezien wel) er zijn zoveel verschillende soorten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb t over de vorm he;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) whaha owkeej... *maar zelfs dat verschilt nog best vaak * maar ik zal er maar overophouden ... anders blijf ik lule Bewerkt: 1 juli 2007 door Plantebak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Als ik jou was zou ik voor de Peugeot Speedfight2 kiezen. Zelf heb ik hem ook(al mag ik er nog niet op rijden) en ik ben er zeer tevreden over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Neem een aprilia sr net zoals die van plantenbak, die zijn gewoon nice. Of een aerox maar iedereen heeft er al 1 man:o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.