PorZ19 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Another scooter. Wrm geen aerox dan? Als je toch een scooter koopt. Aerox past niet in mijn Buget vandaar, tenminste beter dan een zip vind ik (eerste keus) Hmm dan zou ik toch voor de JogRR gaan. Van plan om op te voeren? voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Reageren
Zakura Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Reageren
moechy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Wat zit jij nou te brabbelen? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Wat zit jij nou te brabbelen? zakura: een jog r is er nooit een 4 takt geweest Reageren
Zakura Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Wat zit jij nou te brabbelen? zakura: een jog r is er nooit een 4 takt geweest Waarom zou je hem dan niet kunnen opvoeren? Of wil je alleen de varioring eruit gaan halen? Zo ja, dan heb ik het verkeerd gelezen :$ Reageren
moechy Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Wat zit jij nou te brabbelen? zakura: een jog r is er nooit een 4 takt geweest Waarom zou je hem dan niet kunnen opvoeren? Of wil je alleen de varioring eruit gaan halen? Zo ja, dan heb ik het verkeerd gelezen :$ Wat heeft dat met het feit te maken dat het geen viertakt is? Enkel de Neos heeft een twee- en viertakt versie. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) voor de zoveelste keer, jog rr gaat ook niet, alleen de Varioring er uit, voor de rest alleen uiterlijk, andere spiegels enz. Is het een viertakt? :S Wat zit jij nou te brabbelen? zakura: een jog r is er nooit een 4 takt geweest Waarom zou je hem dan niet kunnen opvoeren? Of wil je alleen de varioring eruit gaan halen? Zo ja, dan heb ik het verkeerd gelezen ik ga hem niet opvoeren, alleen Vario, meer niet, Bewerkt: 1 januari 2010 door PorZ19 Reageren
moechy Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 ik ga hem niet opvoeren, alleen Vario, meer niet, Ontgrens je uitlaat dan ook ineens.[/color >>> Door Jowx: Geen quote-piramides s.v.p. <<< Reageren
Wouter97_NL Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 je vind aerox mooier maar is tie ook beter want ik ken iemand en die heeft ook een aerox die heeft er 4x op gereden en ging kapot maar peugot is super lelijk en daar ben ik ook niet zo'n fan van maar hij had de aerox wel zelf in elkaar gezet en opgeknapt dus er zal wel iets fout hebben gezeten Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Aerox zijn goede scooters die, bij mij vrienden althans, niet snel kapot gaan. Peugots zijn niet de mooiste (op de speedfight serie na (speedfight 2 (L)) maar rijden wel heel lekker volgens de verhalen, en zijn nog betrouwbaar ook Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Tijdje geleden een Aprilia Sr gekocht. Was eerst van plan om schakel te kopen maar vanwege het budget toch niet gedaan. Maarja hier ben ik ook blij mee. Misschien later ooit nog de kappen laten spuiten of een nieuw setje. Bewerkt: 13 mei 2010 door Danoontje_nl Reageren
j0uk3 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) A50P Helemaal ALLES origineel. Is er tenminste iets ander te bekijken dan die tupperware blazers... Bewerkt: 15 mei 2010 door j0uk3 Reageren
moechy Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 A50P Helemaal ALLES origineel. Is er tenminste iets ander te bekijken dan die tupperware blazers... Schakels aan de macht ! Heb zelf ook een schakel. Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Heb zelf een Suzuki GT80 gehad Gewoon om op te crossen. Dat ding had geen achterrem, accelereren ging heel traag maar ging wel 60 on-opgevoerd xD Hij had nog ong 1 mm koppeling, weg met dat ding. Toen heb ik maar een Yamaha DT125LC gekocht Reageren
moechy Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Heb zelf een Suzuki GT80 gehad Gewoon om op te crossen. Dat ding had geen achterrem, accelereren ging heel traag maar ging wel 60 on-opgevoerd xD Hij had nog ong 1 mm koppeling, weg met dat ding. Toen heb ik maar een Yamaha DT125LC gekocht Crossers zijn niet echt myn ding . Geef my maar een liggertje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.