.Sharingan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Op aanvraag enkele foto's (jaja ik had hem net gepoetst ): Ook ga ik nu een pm sturen om van dit een algemeen scootertopic te maken. Nuke[NL] Je moet een spoilertje kopen van de SF2. Ipv die lelijke hendel waar je je aanvast moet houden. Zoals bij deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 ja kijk wat jij laat zien volledig getunede SF.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Spoilertje en treeplanken staan nog op de wensenlijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) ja kijk wat jij laat zien volledig getunede SF.... Dat is helemaal niet waar. Dat is gewoon precies dezelfde die je in de winkel koopt (Motorisch). Het is alleen een WRC uitvoering. Edit. Deze heeft dan wel misschien een ander uitlaatje erop. Maar die foto heb ik gewoon van google geplukt. Bewerkt: 22 augustus 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 het gaat toch over optisch tunen, en je zegt dat je het van google heb dus hoe weet je nouw of hij hetzeflde is als die van nuke? hij staat daar niet voor niets op een beurs en we hadden het toch ook over Optisch tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Waar heb jij het over ? Die van nuke heeft gewoon stangen om aan vast te houden. Je kan dat spoilertje gewoon bij een Scooterspeciaalzaak halen..... sjeezus. Edit, als je nou eens goed kijkt zie je dat ie Niet op een beurs staat. Bewerkt: 23 augustus 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 hoef je gelijk niet zo geiriteerd te doen, ik zeg alleenmaar dat dat plaatje wat jij laat zien wel ziek is omdat hij prof getuned is meer niet hoor. Maarik zou graag eens een antwoord van nuke wille hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Nou, hier is je antwoord dan : Die SF die .WhoopDiDoo. is een speciale versie van de SF2, namelijk de 307 WRC. Een spoiler en treeplanken zitten daar standaard al op, maar die kun je voor de gewone SF2 als accesoire kopen. Wat er voor zover zichtbaar el aan veranderd is zijn de uitlaat (nu een Yasuni) en het stuur (cross-stuurtje erop) Of er verder motorisch nog mee geklooid is is niet te zien. Nuke[NL] Edit: Plantebak, ben jij dit? Bewerkt: 23 augustus 2007 door Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik heb een MBK met TNT-lichten,hij gaat 50/uur,ik kan jammer genoeg geen foto maken omdat dat apparaat van Bijlagen niet wil werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 yupz ben ik heb ondertussen wel wat meer verstand van scooters maar ik heb er ook al heel wat gezeik mee maar nuke wat ga jij nog doen dan ik heb zelf nog 3 dingen te fixe - voorlicht die nog ni flex loopt - Uitlaat, gat opzoeken :S - nieuw achterbandje (profieel helemaal weg ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Mijn plannen zijn: spoilertje, alu treeplanken, en als het mogelijk is twee extra voorlichten laten plaatsen (achter de buitenste glaasjes die gewoon leeg zijn). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 en motorisch gezien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Me plannen zijn niet te veel,me MBK in het zwart spuiten en een logo erop zetten,ik gebruik me MBK alleen om muziek te luisteren en te rijden,me MBK is meer een rijdende stereo,maar wist je dat je ook boxen op je MBK kan aansluiten,zal eens proberen,als ik me nieuwe boxen heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet? A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet. Nuke[NL] Peugeot Speedfight ziet er sprotie uit maar zorg wel had je met een helm haalt een gele bordje anderes gaat die neit snel oja koop er een met een kenteken ander gaat dat heel veel kosten voor een nieuwe!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet? A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet. Nuke[NL] Peugeot Speedfight ziet er sprotie uit maar zorg wel had je met een helm haalt een gele bordje anderes gaat die neit snel oja koop er een met een kenteken ander gaat dat heel veel kosten voor een nieuwe!! Speedfight is belachelijke scooter,koop een MBK,die is veel mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.