Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou als jij zo'n MBK beter vindt als een SF2. Dan ben je toch flink dom. Zo'n MBK is zo'n opa scooter. En wat ik motorisch gelezen heb over die scooter, vindt ik niet veel soeps. De optrek kracht is net niks. Standaard dan. SF daarintegen is wel weer heel goed met optrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik als ik 16 ben (over 2 jaar) zeker brommer rijden. Misschien een beetje pimpen en opvoeren enzo 8) Mn ouders vinden brommers erg gevaarlijk dus ze betalen er waarschijnlijk niet aan mee maar ik heb gewoon schijt 0_0

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik als ik 16 ben (over 2 jaar) zeker brommer rijden. Misschien een beetje pimpen en opvoeren enzo 8) Mn ouders vinden brommers erg gevaarlijk dus ze betalen er waarschijnlijk niet aan mee maar ik heb gewoon schijt 0_0

Greetz :sigaar:

Gewoon een beetje zeuren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

heb je paar plaatjes? ik zou het ni zo weten maar je kan ook andere kopen he, kweeni of dat alleen de hoes is ofzo, zou je anders ff moeten opzoeken

Vindt ik niet :O Plantebak, kan jij dat niet ff op dat ene scooterforum vragen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog even antwoord te geven op de vraag van .WhoopDiDoo.: volgensmij zijn er alleen maar Aeroxen met een monoseat, een duoseat op een Aerox heb ik nog nooit van gehoord. Wel hebben ze zo'n stuk schuim achterop voor de passagier, maar dat schijnt heel slecht te zitten heb ik op scooter-freaks gelezen. Maar zo'n lange buddyseat zoals die van de SF2 heeft een Aerox dus niet.

:biertje: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog even antwoord te geven op de vraag van .WhoopDiDoo.: volgensmij zijn er alleen maar Aeroxen met een monoseat, een duoseat op een Aerox heb ik nog nooit van gehoord. Wel hebben ze zo'n stuk schuim achterop voor de passagier, maar dat schijnt heel slecht te zitten heb ik op scooter-freaks gelezen. Maar zo'n lange buddyseat zoals die van de SF2 heeft een Aerox dus niet.

:biertje: Nuke[NL]

Dat van de SF2 zit lekker, dat uiteinde dan :puh:. Van dat zadel, heb ik maar pecht :puh: Want ik zal me wel vergist hebben ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...