Amfetamientje Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 huhhh hij heeft hem allang hoor... :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 huhhh hij heeft hem allang hoor... :S Ik had het ook niet over hem,ik zei alleen dat een MBK beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Nou als jij zo'n MBK beter vindt als een SF2. Dan ben je toch flink dom. Zo'n MBK is zo'n opa scooter. En wat ik motorisch gelezen heb over die scooter, vindt ik niet veel soeps. De optrek kracht is net niks. Standaard dan. SF daarintegen is wel weer heel goed met optrekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik ga denk ik als ik 16 ben (over 2 jaar) zeker brommer rijden. Misschien een beetje pimpen en opvoeren enzo Mn ouders vinden brommers erg gevaarlijk dus ze betalen er waarschijnlijk niet aan mee maar ik heb gewoon schijt Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik ga denk ik als ik 16 ben (over 2 jaar) zeker brommer rijden. Misschien een beetje pimpen en opvoeren enzo Mn ouders vinden brommers erg gevaarlijk dus ze betalen er waarschijnlijk niet aan mee maar ik heb gewoon schijt Greetz Gewoon een beetje zeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 ze zeggen waarschijnlijk dat ze het niets vinden omdat ze het het gevaarlijk vinden maar waarneer je er een heb vinden ze het toch wel een beetje leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Vraagje, ik wordt volgend jaar pas 16. maar ik weet dat ik een Aerox wil. Maar ik wil er wel ene met een Lang zadel. Welk bouwjaar zijn die ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 heb je paar plaatjes? ik zou het ni zo weten maar je kan ook andere kopen he, kweeni of dat alleen de hoes is ofzo, zou je anders ff moeten opzoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 heb je paar plaatjes? ik zou het ni zo weten maar je kan ook andere kopen he, kweeni of dat alleen de hoes is ofzo, zou je anders ff moeten opzoeken Vindt ik niet :O Plantebak, kan jij dat niet ff op dat ene scooterforum vragen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 kan je zelf ook www.scooterfreaks.nl als je toch een scooter wil gaan halen si het handig er op te zitten, kan je vast het een en ander leren voordat je er aan begint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 Om nog even antwoord te geven op de vraag van .WhoopDiDoo.: volgensmij zijn er alleen maar Aeroxen met een monoseat, een duoseat op een Aerox heb ik nog nooit van gehoord. Wel hebben ze zo'n stuk schuim achterop voor de passagier, maar dat schijnt heel slecht te zitten heb ik op scooter-freaks gelezen. Maar zo'n lange buddyseat zoals die van de SF2 heeft een Aerox dus niet. :biertje: Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 ik ben bijna 16 en ga een aprilia sr 50 D-tech kopen, slechte keus ? nee tog:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 arggghh ga niet voor de dtech man, ik had dat echt niet gedaan, veel slechte reacites over gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Om nog even antwoord te geven op de vraag van .WhoopDiDoo.: volgensmij zijn er alleen maar Aeroxen met een monoseat, een duoseat op een Aerox heb ik nog nooit van gehoord. Wel hebben ze zo'n stuk schuim achterop voor de passagier, maar dat schijnt heel slecht te zitten heb ik op scooter-freaks gelezen. Maar zo'n lange buddyseat zoals die van de SF2 heeft een Aerox dus niet. :biertje: Nuke[NL] Dat van de SF2 zit lekker, dat uiteinde dan . Van dat zadel, heb ik maar pecht Want ik zal me wel vergist hebben ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 sr zit wel flex, rox niet , sf ook wel bij een neos (als je er mee gezien wilt wordne ) zit het denk ik het best groot lomp ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.