Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Hoe erg is de schade? Is het te verhelpen met een lakstiftje? Dingen kunnen echt wonderen doen Ik ben trouwens nog nooit onderuitgegaan met mijn brommer op 1 keer na, in een weiland toen ik donuts aan het draaien was, weiland was nat, en binnen een halve draai lag ik op de grond Wel met beleid kunnen neerleggen, dus geen schade of krasjes aan overgehouden. Dan heb je nog geluk gehad. Schade heb ik nog niet eens gekeken en boeit me ook weinig, moet morgen alleen ff langs de paar huizen daar gaan en vragen of iemand z'n kat kwijt is ofzo. ik liet hem omvallen toen ik 60 ging ofzo maar stond nog redeljik snel stil. Zal morgen wel een kijken hoe erg het is, maar kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Zo denk ik er ook soort van over. Het is even balen natuurlijk, en natuurlijk ben je er zuinig op, maar je moet niet gaan janken wanneer die een keertje valt ofzo, want dat gebeurd gewoon always look at the bright side of life :D Juist. Schade valt btw mee, alleen een paar krassen op de onderste kuip maar die poets ik er wel af denk ik. En dat kogeltje aan mijn handvat staat krom net als mijn achterrem maar ze werken allebei nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Zijn de katten alletwee dood? Je hebt niet eens eraan gedacht de hulpdiensten te bellen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Zijn de katten alletwee dood? Je hebt niet eens eraan gedacht de hulpdiensten te bellen ofzo? Sorry hoor, maar wat moet de hulpdiensten ermee? Enigste wat ie kan/kon doen, is de dierenambulance opbellen, maar lang niet iedereen heeft daarvan de nummer. Maar hij zei al dat ie wat huizen af zou gaan, wat ook best netjes van hem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Zijn de katten alletwee dood? Je hebt niet eens eraan gedacht de hulpdiensten te bellen ofzo? Sorry hoor, maar wat moet de hulpdiensten ermee? Enigste wat ie kan/kon doen, is de dierenambulance opbellen, maar lang niet iedereen heeft daarvan de nummer. Maar hij zei al dat ie wat huizen af zou gaan, wat ook best netjes van hem is. Kom op, het sarcasme spettert toch van m'n post af, eerlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Zijn de katten alletwee dood? Je hebt niet eens eraan gedacht de hulpdiensten te bellen ofzo? Sorry hoor, maar wat moet de hulpdiensten ermee? Enigste wat ie kan/kon doen, is de dierenambulance opbellen, maar lang niet iedereen heeft daarvan de nummer. Maar hij zei al dat ie wat huizen af zou gaan, wat ook best netjes van hem is. Kom op, het sarcasme spettert toch van m'n post af, eerlijk? Beter lees je je post nog eens beter door, ik denk niet dat veel mensen daar sarcasme inzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Zijn de katten alletwee dood? Je hebt niet eens eraan gedacht de hulpdiensten te bellen ofzo? Sorry hoor, maar wat moet de hulpdiensten ermee? Enigste wat ie kan/kon doen, is de dierenambulance opbellen, maar lang niet iedereen heeft daarvan de nummer. Maar hij zei al dat ie wat huizen af zou gaan, wat ook best netjes van hem is. Kom op, het sarcasme spettert toch van m'n post af, eerlijk? Ik zou eerst het begrip sarcasme eens opzoeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Lol gehad met een vriend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Die rechter heeft wel een heel zielig putje achtergelaten zeg :$ Wij hadden keertje met een Aprillia SR geburnt tot de uitlaat (terugloop) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Die rechter heeft wel een heel zielig putje achtergelaten zeg :$ Wij hadden keertje met een Aprillia SR geburnt tot de uitlaat (terugloop) haha die RS50 Tuono zn achterband is helemaal gaar We hebben ook geburnt op asfalt maar toen waren we camera vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 kakkakkakkakkak bromfietspaden. Stuur scheef en schaafwonden op arm en been. Klote modder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Het ergste was nog dat ik op twitter: gevallen door die kkr modder' had gezet, en dat daarna een of andere mongool met de naam 'Tvarken' op twitter aankwam met: 'hihihi, ik ben ook altijd zo dol op modder'. Ooohhh toen werd ik echt boos haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 (bewerkt) Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Je beter voelen terwijl je 2 maanden terug ook nog op die grasmaaier van je reed en nu in een fiat punto Zonde man Flippie, geen schade aan kappen? Bewerkt: 19 juni 2011 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Je beter voelen terwijl je 2 maanden terug ook nog op die grasmaaier van je reed en nu in een fiat punto Zonde man Flippie, geen schade aan kappen? Een crosser noem ik een grasmaaier. Mijne rijdt op asfalt. Trouwens die punto gaat wel wat sneller dan jou brommertje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ColaGlas Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 (bewerkt) Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Je beter voelen terwijl je 2 maanden terug ook nog op die grasmaaier van je reed en nu in een fiat punto Zonde man Flippie, geen schade aan kappen? Een crosser noem ik een grasmaaier. Mijne rijdt op asfalt. Trouwens die punto gaat wel wat sneller dan jou brommertje . Wat is jouw punto dan? een zitmaaier? xD ik ken genoeg mensen die met hun grasmaaier jouw punto'tje tot bij ongeveer de 120 je er dik uittrekken xD vind niet dat je het recht hebt iemand z'n brommer grasmaaier te noemen als je met een punto 1.2 rijd. Bewerkt: 19 juni 2011 door ColaGlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.