Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Je beter voelen terwijl je 2 maanden terug ook nog op die grasmaaier van je reed en nu in een fiat punto Zonde man Flippie, geen schade aan kappen? Een crosser noem ik een grasmaaier. Mijne rijdt op asfalt. Trouwens die punto gaat wel wat sneller dan jou brommertje . Jij gaat wel die chikkies hossele in die punto 1.2 jwzz wel ff dikke bumpers eronder heéé En hoezo noem je een crosser een grasmaaier? Er is totaal geen combinatie te herkennen. En afaik rijden de meeste 50cc crossers ook op asfalt hoor, net zoals jouw ex-nep-motor Reageren
moechy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Staat ie wel op zen plaats op het gras, de grasmaaier . Je beter voelen terwijl je 2 maanden terug ook nog op die grasmaaier van je reed en nu in een fiat punto Zonde man Flippie, geen schade aan kappen? Een crosser noem ik een grasmaaier. Mijne rijdt op asfalt. Trouwens die punto gaat wel wat sneller dan jou brommertje . Jij gaat wel die chikkies hossele in die punto 1.2 jwzz wel ff dikke bumpers eronder heéé En hoezo noem je een crosser een grasmaaier? Er is totaal geen combinatie te herkennen. En afaik rijden de meeste 50cc crossers ook op asfalt hoor, net zoals jouw ex-nep-motor Ik heb al een chickie waar ik al een jaartje met samen ben . Feit is dat je met een ligger platter kan gaan in de bocht. Vind deze persoonlijk ook beter zitten dan een crosser. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 (bewerkt) Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Bewerkt: 20 juni 2011 door flippie13 Reageren
moechy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Reageren
ColaGlas Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Reageren
moechy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Hoezo zou ie stoer moeten zijn? Ik geraak veilig van punt A naar punt B. Meer moet dat niet zijn . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Hoezo zou ie stoer moeten zijn? Ik geraak veilig van punt A naar punt B. Meer moet dat niet zijn . En hoe Anyway, ik was net in de schuur bezig met mn Orion pitbike, ander (recht) stuur erop gedaan omdat die gozer waarvan ik m kocht op zn smoel is gegaan en ook ff katalysator uit de uitlaat gehaald. Loopt al heel wat beter Reageren
moechy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Hoezo zou ie stoer moeten zijn? Ik geraak veilig van punt A naar punt B. Meer moet dat niet zijn . En hoe Anyway, ik was net in de schuur bezig met mn Orion pitbike, ander (recht) stuur erop gedaan omdat die gozer waarvan ik m kocht op zn smoel is gegaan en ook ff katalysator uit de uitlaat gehaald. Loopt al heel wat beter Met comfort en droog. Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Hoezo zou ie stoer moeten zijn? Ik geraak veilig van punt A naar punt B. Meer moet dat niet zijn . En hoe Anyway, ik was net in de schuur bezig met mn Orion pitbike, ander (recht) stuur erop gedaan omdat die gozer waarvan ik m kocht op zn smoel is gegaan en ook ff katalysator uit de uitlaat gehaald. Loopt al heel wat beter Met comfort en droog. De taxi? Reageren
moechy Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Supermoto is toppunt van fun man Wij kunnen ook lekker knee down door de bochten, maar wij kunnen ook lekker offroad gaan, ff stukje bos meepakken. Dat deed jouw tzr niet Wanneer is SM motor hebt, is helemaal fun, lekker wheelie overal, bos pakken, Ja ik zie jou ook niet echt met een R1 in de bossen knotsen hoor . Vergelijk jij je Tzr nu plots met een R1? whahaha, ga eens terug naar jouw zitmaaier. Eens kijken hoe stoer je punto nog is als ik er langs sta met mijn Yamaha YZ250F, zelfs mijn vorige Kawasaki 85cc heeft niet eens moeite met jouw kruiwagen deruit te trekken. Hoezo zou ie stoer moeten zijn? Ik geraak veilig van punt A naar punt B. Meer moet dat niet zijn . En hoe Anyway, ik was net in de schuur bezig met mn Orion pitbike, ander (recht) stuur erop gedaan omdat die gozer waarvan ik m kocht op zn smoel is gegaan en ook ff katalysator uit de uitlaat gehaald. Loopt al heel wat beter Met comfort en droog. De taxi? Hoezo zou je een taxi nemen als je een auto hebt? Reageren
Sharingan Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Wat een flamewar in dit topic weer... Maargoed ik had vroeger een Beta ark 70cc. Ging lekker vlot tot de 90. Foto's heb ik niet meer op deze pc. Pas verkocht voor nog altijd 1700 Euro. Met 35k op de teller ^^ Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 WTF heb je goed gedaan, zal ik nooit geven voor iets waar 70cc op heeft gelegen of op licht. GOed lulverhaalte erom heen vertelt of de koper had er geen verstand van of het was gewoon een goed ding? Anyway, maybe komt er een dubbele gianelli conti demper (en een bocht) op me derbi Hij ligt nu een beetje uit elkaar, whehe Reageren
Sharingan Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Scooter was ook nog goed in orde. Altijd goed onderhouden. Maar natuurlijk heb ik het een beetje leuk gepraat. Het was aan een jochie die pas net kwam kijken. Overigens toen ik hem verkocht was ie gewoon 50cc. Alle spullen er wel bijgegeven. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Wat een flamewar in dit topic weer... Maargoed ik had vroeger een Beta ark 70cc. Ging lekker vlot tot de 90. Foto's heb ik niet meer op deze pc. Pas verkocht voor nog altijd 1700 Euro. Met 35k op de teller ^^ 70cc en je kwam tot 90? Had wel wat hoger verwacht... Reageren
moechy Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Wat een flamewar in dit topic weer... Maargoed ik had vroeger een Beta ark 70cc. Ging lekker vlot tot de 90. Foto's heb ik niet meer op deze pc. Pas verkocht voor nog altijd 1700 Euro. Met 35k op de teller ^^ 70cc en je kwam tot 90? Had wel wat hoger verwacht... Indeed. Ik haalde al 105km/h met een 50cc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.