flippie13 Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Als ik een korte twv doe ga ik wel harder dan 100, maar dan trekt een vespa harder op, daaagg Foto's komen wanneer de 2e demper recht hangt, ziet er nu beetje zielig uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Ik ga binnenkort mn Turbokit Dos Salidos onder mn Rieju hangen, kijken hoe dat presteert. Atm rijd ik met een Turbokit voorbocht + Malossi MHR demper(hoort eigenlijk een Malossi MHR 80CC Voorbocht onder maar dat past niet zo leuk bij een 50cc). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Als ik een korte twv doe ga ik wel harder dan 100, maar dan trekt een vespa harder op, daaagg Foto's komen wanneer de 2e demper recht hangt, ziet er nu beetje zielig uit Lángeee vertanding. Maar dat valt reuze mee want die 10 km/uur scheelt echt niet zo veel met trekkracht. Als je dan moeite zult hebben met een vespa heb je het nu ook al. Wel zijn 2 dempers vet om te zien vind ik. Als het ook nog netjes gemaakt is dan is het extra vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2011 Het word nog netjes gemaakt Nu hangt de rechter een cm hoger dan de linker, maar dit fix ik pas wanneer ik terug kom van Kreta (ga d'r morgen voor een week heen). Daarna post ik wel wat foto's Of ik maak er vanmiddag wel eentje hoe het er nu uitziet, als jullie niet gaan bitchen dat de rechter scheef hangt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2011 Het word nog netjes gemaakt Nu hangt de rechter een cm hoger dan de linker, maar dit fix ik pas wanneer ik terug kom van Kreta (ga d'r morgen voor een week heen). Daarna post ik wel wat foto's Of ik maak er vanmiddag wel eentje hoe het er nu uitziet, als jullie niet gaan bitchen dat de rechter scheef hangt Ofcourse not. Kan je ook laten zien hoe je de voorbocht naar 2 dempers "veranderd" onder de kappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2011 (bewerkt) Het word nog netjes gemaakt Nu hangt de rechter een cm hoger dan de linker, maar dit fix ik pas wanneer ik terug kom van Kreta (ga d'r morgen voor een week heen). Daarna post ik wel wat foto's Of ik maak er vanmiddag wel eentje hoe het er nu uitziet, als jullie niet gaan bitchen dat de rechter scheef hangt Ofcourse not. Kan je ook laten zien hoe je de voorbocht naar 2 dempers "veranderd" onder de kappen? Jaa Ik ga zo wel ff foto's maken met me BB na het eten. T stuk lijkt niet goed gelast maar we hebben bij de monding tailpipe-demper nog een vernauwing erin gelast, waardoor er even veel rook uit beide dempers komt Foto's volgen. Komt 'ie dan: T-splitsing T-splitsing van boven af gezien en niet bitchen dat de rechter demper niet gelijk zit, word aan gewerkt. Bewerkt: 20 juli 2011 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2011 Heé, de rechter demper zit niet gelijk. Nee het ziet er goed uit hoor, vind 2 dempers altijd wel vet bij brommers. Alleen bij de brommers die ik met 2 dempers heb gezien (hoogstens 2) kwam er echt zo'n blikkerig schijtgeluid uit. Is dat bij jou beter of valt het geluid ook tegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Elke zomer, keer op keer, krijg ik weer cravings naar een sprinter. Het scheelt dat het weer zuigt, anders trek ik het helemaal slecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Leuke fotos Flip Ik ben zelf met een vriend aan mn RS1 begonnen, tot nu toe blok eronder gehangen+aangesloten en ketting er weer aan gezet, vandaag de achterkant van het frame er maar eens opdoen en beginnen met kappen schuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Elke zomer, keer op keer, krijg ik weer cravings naar een sprinter. Het scheelt dat het weer zuigt, anders trek ik het helemaal slecht. Ja, of dat ie gejat wordt zoals de vorige keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Zojuist een spikspinternieuwe 17,5mm carburateur onder mn RS1 gehangen omdat de vorige lekte. Hij glimt helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Elke zomer, keer op keer, krijg ik weer cravings naar een sprinter. Het scheelt dat het weer zuigt, anders trek ik het helemaal slecht. Ja, of dat ie gejat wordt zoals de vorige keer Ik kan er nog steeds goed pissed over worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2011 Mmm, chill is anders, 2e ophangings punt van de demper (demper rechts) afgebroken, had vriend achterop en ging toen iets te enthousiast over hobbeltje denk ik. Opnieuw vastlassen en gelijk zorgen dat ze beide op gelijke hoge hangen En aangezien ik hier geen lasapparaat thuus heb, heb ik dé oplossing ervoor nu: tyraps, dé alles kunner in huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2011 Mmm, chill is anders, 2e ophangings punt van de demper (demper rechts) afgebroken, had vriend achterop en ging toen iets te enthousiast over hobbeltje denk ik. Opnieuw vastlassen en gelijk zorgen dat ze beide op gelijke hoge hangen En aangezien ik hier geen lasapparaat thuus heb, heb ik dé oplossing ervoor nu: tyraps, dé alles kunner in huis. Haha, ik ben ook wel eens wat te hard over een hobbel gegaan en toen zat mn demper niet meer aan mn voorbocht vast Als ik weer terug in NL ben komt er een Leovince V6 voorbocht onder met de demper die ik nu heb, ook meteen ff ander voorlicht + achterlicht bestellen. Vriend van me heeft een Fasmem Duo gekocht dus die hangen we onder die van hem en heb nog een RS1 te fixen en weer recht te buigen na t ongeluk. Kortom, nog veel te doen :+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik moet ook nog ff het zelf gelasde T-stuk helemaal dichtlassen, nu zit d'r een gaatje in en dat hoor jezelf en de 3 omliggende straten nogal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.