Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

vandaag brommer ( triple-) print gegeven, die vanaf het voetpad met 40 de weg op schoot, scheelde echt maar een paar centimeter of hij lag op de motorkap van de patrouillewagen.

1. rijden over stoep

2. geen helm

3. geen voorrang verlenen

heb me in tijden niet zo geschrokken... :ch:

Ga jij ook nog iets merken aan het niet uitschrijven van sommige boetes? Omdat die te hoog waren?

wat bedoel je? ik volg je niet helemaal :puh:

Zeg hij reed door een rood ligt alla 160 euro,maar jij bent zo aardig om dit door de vingers te zien (dom voorbeeld,agja). Krijg je dan billenkoek omdat je die niet uitschreef? Wat niet weet wat niet deert lijk mij toch.

Ik denk althans dat dat de vraag van Gekkiej was :puh:

Zonder helm rijden is trouwens gewoon dom, doe ik zelfs niet :7

Bewerkt: door flippie13
Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iemand nog tips over waar sprintscooter races zijn? Heb hier genoeg snelle onderdelen liggen dus lijkt me wel leuk om aan mee te doen. Binnenkort weer nieuw AM6 blok + snelle krukas + Malossi MHR Team 80 erop binnen.

Vriend van mij word gesponsord door Karsemeijer in Hardewijk, doet er ook aan. Ik zal es voor je vragen!

Delen op andere websites

vandaag brommer ( triple-) print gegeven, die vanaf het voetpad met 40 de weg op schoot, scheelde echt maar een paar centimeter of hij lag op de motorkap van de patrouillewagen.

1. rijden over stoep

2. geen helm

Ga jij ook nog iets merken aan het niet uitschrijven van sommige boetes? Omdat die te hoog waren?

Zeg hij reed door een rood ligt alla 160 euro,maar jij bent zo aardig om dit door de vingers te zien (dom voorbeeld,agja). Krijg je dan billenkoek omdat je die niet uitschreef? Wat niet weet wat niet deert lijk mij toch.

aan te hoog waren doe ik niet...

ik laat wel eens de kleine dingetjes gaan ( zoals bijv. knipperlicht vergeten ), omdat dat wel eens ( per ongeluk ) kan gebeuren...

maar dingen zoals vol door rood rijden ( halve auto behoort tot de bovenste catogorie ) & geen helm dat zijn echt dingen die altijd een prent krijgen.

natuurlijk reken ik wel dit soort dingen aan als het opstapelt ( bijvoorbeeld met achterkant door rood rijden zonder richting )

animaatjes-politie-27983.gif

Delen op andere websites

1. rijden over stoep

2. geen helm

aan te hoog waren doe ik niet...

ik laat wel eens de kleine dingetjes gaan ( zoals bijv. knipperlicht vergeten ), omdat dat wel eens ( per ongeluk ) kan gebeuren...

maar dingen zoals vol door rood rijden ( halve auto behoort tot de bovenste catogorie ) & geen helm dat zijn echt dingen die altijd een prent krijgen.

natuurlijk reken ik wel dit soort dingen aan als het opstapelt ( bijvoorbeeld met achterkant door rood rijden zonder richting )

animaatjes-politie-27983.gif

Ik las namelijk op internet dat agenten vonden dat sommige boetes zoals 10+ km te hard veel te duur werden en ze daarom niet uitschreven. :puh:

Delen op andere websites

hoe kun je het beste je brommer indempen, want mijn orginele gilera wil nog wel erg ver over de 45 gaan (65/70kmph).

Jij wilt maximaal 45 gaan? :7

Hij vind 70 ook hard gaan? :7

(zonder gein, las een prop in de uitlaat, genieten doe je er niet mee, lekker rijdt het niet meer en je verveelt je de tering, maar doe dat maar, wel afstellen)

Delen op andere websites

Jeej, heb zojuist m'n broer z'n brommer gekregen. Hij is nu 20 en heeft dus een auto, en wist niet wat 'ie met z'n brommer moest doen. Verkopen of aan mij geven als ik 16 ben. Ik wordt pas volgend jaar pas 16. Maar boeie, ik heb nog genoeg aan dat ding te doen. Het gaat om deze schakel brommer:

big.jpg

Delen op andere websites

Jeej, heb zojuist m'n broer z'n brommer gekregen. Hij is nu 20 en heeft dus een auto, en wist niet wat 'ie met z'n brommer moest doen. Verkopen of aan mij geven als ik 16 ben. Ik wordt pas volgend jaar pas 16. Maar boeie, ik heb nog genoeg aan dat ding te doen. Het gaat om deze schakel brommer:

big.jpg

Rieju RS2?

Delen op andere websites

big.jpg

Rieju RS2?

Rieju RS2 matrix pro ofzo. vriendin's broer had er ook eentje, ik mocht hem van haar gratis hebben, broer was het er alleen niet mee eens :puh:

Delen op andere websites

Dat is de taal kloof België - Nederland een beetje. :D

Mbk Booster / Yamaha BW zijn eigenlijk de zelfde scooters. :puh:

Heeft niks met die taal kloof te maken :7.

Scooters = Boosters, roxen etc.

Brommers = Schakels.

Scooters word hier in belgië ook gebruikt ;).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...