Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

aan te hoog waren doe ik niet...

ik laat wel eens de kleine dingetjes gaan ( zoals bijv. knipperlicht vergeten ), omdat dat wel eens ( per ongeluk ) kan gebeuren...

maar dingen zoals vol door rood rijden ( halve auto behoort tot de bovenste catogorie ) & geen helm dat zijn echt dingen die altijd een prent krijgen.

natuurlijk reken ik wel dit soort dingen aan als het opstapelt ( bijvoorbeeld met achterkant door rood rijden zonder richting )

animaatjes-politie-27983.gif

Ik las namelijk op internet dat agenten vonden dat sommige boetes zoals 10+ km te hard veel te duur werden en ze daarom niet uitschreven. :puh:

ik ben niet een van die agenten :puh:

ik vind dat je als agent moet kijken of diegene met zijn weggedrag medegebruikers in gevaar brengt... ik vind , als je 0-10 km/h netto ( op de snelweg ) te hard rijd, dat dat onder de " kleine dingetjes " categorie valt...

wat een boete kost, dat heeft er ( met mijn uitschrijf gedrag ) niets mee te maken...

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik laat wel eens de kleine dingetjes gaan ( zoals bijv. knipperlicht vergeten ), omdat dat wel eens ( per ongeluk ) kan gebeuren...

maar dingen zoals vol door rood rijden ( halve auto behoort tot de bovenste catogorie ) & geen helm dat zijn echt dingen die altijd een prent krijgen.

natuurlijk reken ik wel dit soort dingen aan als het opstapelt ( bijvoorbeeld met achterkant door rood rijden zonder richting )

Ik las namelijk op internet dat agenten vonden dat sommige boetes zoals 10+ km te hard veel te duur werden en ze daarom niet uitschreven. :puh:

ik vind dat je als agent moet kijken of diegene met zijn weggedrag medegebruikers in gevaar brengt... ik vind , als je 0-10 km/h netto ( op de snelweg ) te hard rijd, dat dat onder de " kleine dingetjes " categorie valt...

wat een boete kost, dat heeft er ( met mijn uitschrijf gedrag ) niets mee te maken...

Wat ik wel vindt is dat sommige boetes gewoon echt falen.

Stel je voor, je rijdt op de A12 van Woerden naar Gouda, dat is tegenwoordig 4 rijbanen.. voorheen mocht je daar 120, nu daar 4 rijbanen is hebben ze de snelheid verlaagd naar 100. Mijn vader had een paar maanden terug dat hij daar s'nachts 130 reed.. er was geen fuck te zien op die weg, 4 lege rijbanen, rechterstrookie ( CC op 135 ), en opeens een fanmail van het CJIB op de map uit leeuwarden.. hoppa.. Dit is niet alleen op de A12 zo, ook bij de A4.. :-(

Delen op andere websites

hoe kun je het beste je brommer indempen, want mijn orginele gilera wil nog wel erg ver over de 45 gaan (65/70kmph).

Jij wilt maximaal 45 gaan? :7

Hij vind 70 ook hard gaan? :7

(zonder gein, las een prop in de uitlaat, genieten doe je er niet mee, lekker rijdt het niet meer en je verveelt je de tering, maar doe dat maar, wel afstellen)

Ik wil dat ding wat afstellen op 55/60kmph. zodat je wat minder gezeik krijgt op de Rollerbank. Mn stiefvader is nu op het moment bezig met het plaatsen van een 'prop' in de uitlaat.

Delen op andere websites

hoe kun je het beste je brommer indempen, want mijn orginele gilera wil nog wel erg ver over de 45 gaan (65/70kmph).

(zonder gein, las een prop in de uitlaat, genieten doe je er niet mee, lekker rijdt het niet meer en je verveelt je de tering, maar doe dat maar, wel afstellen)

Ik wil dat ding wat afstellen op 55/60kmph. zodat je wat minder gezeik krijgt op de Rollerbank. Mn stiefvader is nu op het moment bezig met het plaatsen van een 'prop' in de uitlaat.

Maar je bent sinds Zaterdag 16? Heb je al je certificaat dan. :puh: Anders krijg je alsnog gezeik bij de Rollerbank. bloos.gif

Delen op andere websites

Maar je bent sinds Zaterdag 16? Heb je al je certificaat dan. :puh: Anders krijg je alsnog gezeik bij de Rollerbank. bloos.gif

Haha sjaa ook nie echt handig. Maarja, als je 60 rijd heb je ook nog probs met de politie, hij mag maximaal 50 gaan, daar gaat dan nog correctie vanaf en mag je zonder boete doorrijden.

Delen op andere websites

Haha sjaa ook nie echt handig. Maarja, als je 60 rijd heb je ook nog probs met de politie, hij mag maximaal 50 gaan, daar gaat dan nog correctie vanaf en mag je zonder boete doorrijden.

Je mag zelfs de volle 54km/h rijden :7.

Delen op andere websites

'Propje' geplaast, uitlaat gemonteerd. Testritje gemaakt, blijkt dat ding zelfs sneller te gaan dan voor het propje :7.

Voor de gene die gaan zeggen: 'je mag nog niet rijden je hebt nog geen certificaat bla, bla.' Ik rijd op een prive terrein. dus. :puh:

Delen op andere websites

'Propje' geplaast, uitlaat gemonteerd. Testritje gemaakt, blijkt dat ding zelfs sneller te gaan dan voor het propje :7.

Voor de gene die gaan zeggen: 'je mag nog niet rijden je hebt nog geen certificaat bla, bla.' Ik rijd op een prive terrein. dus. :puh:

Boeie, ik heb ook vaker gereden zonder rijbewijs, zowel auto als scooter.

Enkel de heilige boontjes hebben dat nog niet gedaan of mogen doen.

Delen op andere websites

Stel je voor, je rijdt op de A12 van Woerden naar Gouda, dat is tegenwoordig 4 rijbanen.. voorheen mocht je daar 120, nu daar 4 rijbanen is hebben ze de snelheid verlaagd naar 100. Mijn vader had een paar maanden terug dat hij daar s'nachts 130 reed.. er was geen f*ck te zien op die weg, 4 lege rijbanen, rechterstrookie ( CC op 135 ), en opeens een fanmail van het CJIB op de map uit leeuwarden.. hoppa.. Dit is niet alleen op de A12 zo, ook bij de A4.. :-(

ik ben het ook niet eens met de hoogte van de boetes... en ook vind ik het soms gewoon ronduit schandalig ( hierzo is ook een stukkie 70 op de snelweg, en ring A-dam is ook 100 terwijl je in de nacht er makkelijk 120 komt )... helaas heb ik d'r als weinig invloed op, ik vind gewoon dat ze dan 120 op die matrixborden moeten zetten :puh:

trouwens, het is geen certificaat meer, maar het AM-Rijbewijs :clown:

@Moechy: max. 45 km/h

Artikel 5.6.8

1. Bromfietsen moeten bij voortduring blijven voldoen aan de op het kentekenbewijs of in het kentekenregister vermelde maximumconstructiesnelheid, vermeerderd met 5 km/h.

3 km/h correctie

met 54 km/h overschrijd je dus de snelheid met 1 mierenn**kende kilometer :tu:

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

Stel je voor, je rijdt op de A12 van Woerden naar Gouda, dat is tegenwoordig 4 rijbanen.. voorheen mocht je daar 120, nu daar 4 rijbanen is hebben ze de snelheid verlaagd naar 100. Mijn vader had een paar maanden terug dat hij daar s'nachts 130 reed.. er was geen f*ck te zien op die weg, 4 lege rijbanen, rechterstrookie ( CC op 135 ), en opeens een fanmail van het CJIB op de map uit leeuwarden.. hoppa.. Dit is niet alleen op de A12 zo, ook bij de A4.. :-(

ik ben het ook niet eens met de hoogte van de boetes... en ook vind ik het soms gewoon ronduit schandalig ( hierzo is ook een stukkie 70 op de snelweg, en ring A-dam is ook 100 terwijl je in de nacht er makkelijk 120 komt )... helaas heb ik d'r als weinig invloed op, ik vind gewoon dat ze dan 120 op die matrixborden moeten zetten :puh:

trouwens, het is geen certificaat meer, maar het AM-Rijbewijs :clown:

@Moechy: max. 45 km/h

Artikel 5.6.8

1. Bromfietsen moeten bij voortduring blijven voldoen aan de op het kentekenbewijs of in het kentekenregister vermelde maximumconstructiesnelheid, vermeerderd met 5 km/h.

3 km/h correctie

met 54 km/h overschrijd je dus de snelheid met 1 mierenn**kende kilometer :tu:

Wel dan mag je toch 53Km/h?

Daarstraks moest er een 25km/h brommertje op de rollen. Dat ding ging 90Km/h :7.

Delen op andere websites

Boeie, ik heb ook vaker gereden zonder rijbewijs, zowel auto als scooter.

Enkel de heilige boontjes hebben dat nog niet gedaan of mogen doen.

Iedereen heeft vast wel eens achter het stuur van een scooter/auto gezeten om er een stukje in te rijden. Ik ook ( moet eerlyk zijn hea bloos.gif ). Zolang je dat op wegen doet waar echt geen fuck rijdt ( zoals bosweggetjes, boerenweggetjes ) vind ik het kunnen. En persoonlijk denk ik ook dat ik beter autorijles van m'n pa kan krijgen dan zo'n turks wijf in een VW Polo door Den Haag. :Y

Delen op andere websites

Fok die wegen waar het op kan :7 ik ging op me 15 al heel apeldoorn door met geleende scooter. Ik ging me rijbewijs aanvragen met de scooter, zag d'r wel geinig uit vond ik :puh:

Ik heb echt geleerd te rijden in het park, daar maakte ik 3 bochtjes, en gelijk door daar de appie

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...