GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Fok die wegen waar het op kan ik ging op me 15 al heel apeldoorn door met geleende scooter. Ik ging me rijbewijs aanvragen met de scooter, zag d'r wel geinig uit vond ik Ik heb echt geleerd te rijden in het park, daar maakte ik 3 bochtjes, en gelijk door daar de appie Ja in het oosten kan dat, maar rij jij maar door de randstad. Komt meteen heel politie Den Haag achter je aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Fok die wegen waar het op kan ik ging op me 15 al heel apeldoorn door met geleende scooter. Ik ging me rijbewijs aanvragen met de scooter, zag d'r wel geinig uit vond ik Ik heb echt geleerd te rijden in het park, daar maakte ik 3 bochtjes, en gelijk door daar de appie Ja in het oosten kan dat, maar rij jij maar door de randstad. Komt meteen heel politie Den Haag achter je aan. Haha jaa apeldoorn is niet zo heel gevaarlijk qua politie vind ik. Ik ben ook nog nooit aangehouden/aan de kant gezet door de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Fok die wegen waar het op kan ik ging op me 15 al heel apeldoorn door met geleende scooter. Ik ging me rijbewijs aanvragen met de scooter, zag d'r wel geinig uit vond ik Ik heb echt geleerd te rijden in het park, daar maakte ik 3 bochtjes, en gelijk door daar de appie Ja in het oosten kan dat, maar rij jij maar door de randstad. Komt meteen heel politie Den Haag achter je aan. Haha jaa apeldoorn is niet zo heel gevaarlijk qua politie vind ik. Ik ben ook nog nooit aangehouden/aan de kant gezet door de politie. Daar is de politie ook minder aanvallend.. accentje, meedenkend. Gewoon goede agenten daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Fok die wegen waar het op kan ik ging op me 15 al heel apeldoorn door met geleende scooter. Ik ging me rijbewijs aanvragen met de scooter, zag d'r wel geinig uit vond ik Ik heb echt geleerd te rijden in het park, daar maakte ik 3 bochtjes, en gelijk door daar de appie Ja in het oosten kan dat, maar rij jij maar door de randstad. Komt meteen heel politie Den Haag achter je aan. Haha jaa apeldoorn is niet zo heel gevaarlijk qua politie vind ik. Ik ben ook nog nooit aangehouden/aan de kant gezet door de politie. Daar is de politie ook minder aanvallend.. accentje, meedenkend. Gewoon goede agenten daar. Niet overdrijven We hebben nog steeds snorren hier rondlopen, de ergste. Vriend mt zn 80 cc moest wel es op rollerbank. Schakelde die agent op tot de 3e versnelling (van de 6) en vond het toen wel goed topsnelheid van 75 gehehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 'Propje' geplaast, uitlaat gemonteerd. Testritje gemaakt, blijkt dat ding zelfs sneller te gaan dan voor het propje . Voor de gene die gaan zeggen: 'je mag nog niet rijden je hebt nog geen certificaat bla, bla.' Ik rijd op een prive terrein. dus. Boeie, ik heb ook vaker gereden zonder rijbewijs, zowel auto als scooter. Enkel de heilige boontjes hebben dat nog niet gedaan of mogen doen. Iedereen heeft vast wel eens achter het stuur van een scooter/auto gezeten om er een stukje in te rijden. Ik ook ( moet eerlyk zijn hea ). Zolang je dat op wegen doet waar echt geen fuck rijdt ( zoals bosweggetjes, boerenweggetjes ) vind ik het kunnen. En persoonlijk denk ik ook dat ik beter autorijles van m'n pa kan krijgen dan zo'n turks wijf in een VW Polo door Den Haag. Tja, kan mijn eerste scooterritje nog goed herinneren, dat was ook gewoon op de weg met weggebruikers. Het kan gewoon, maar je moet dan niet de logische regels vergeten en dan komt dat wel goed, tenzij je aangehouden wordt Tweede autoritje was ook wel grappig eigenlijk, me zus moest gauw wat ophalen, maar ze pleurde de wagen op een betaalde plek en ging dat ophalen. En ja hoor, daar kwamen de broekies aan met hun bonnenboekje, en waren druk aan het schrijven. En toen zat ik in een dilemma, blijven staan en een boete krijgen, of wegrijden. En toen ben ik maar weggereden, en toen ik wou wegrijden had ik hem per ongeluk in de achteruit gezet en reed ik die wout bijna om :$ Maarja, gauw op de rem, in de 1 en weggereden en de wout was druk bezig met schrijven, die had het niet eens door Maarja, toen maar een gratis parkeerplek zoeken, en moest door verschillende straten rijden en ging verder ook gewoon goed. En uiteindelijk een leuke parkeerplek gevonden en erin gejaagd, eerst wel klote op het natte wegdek(zonder ABS), was wel grappig. En waar had ik hem neergezet, juist, in de buurt de enigste vrije parkeerplek, en dat was precies voor het politiebureau Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Weer een nieuw AM6 blok gekocht. Zit helemaal geen speling op en ziet er nog helemaal goed uit. Zit een Oko 24MM carb op, Malossi MHR 80 cilinder en een snel membraam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2011 Weer een nieuw AM6 blok gekocht. Zit helemaal geen speling op en ziet er nog helemaal goed uit. Zit een Oko 24MM carb op, Malossi MHR 80 cilinder en een snel membraam. Hoe snel is je membraam? Vast eentje van carbon en/of met meer klepjes? Alleen Oko ken ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2011 Daarstraks moest er een 25km/h brommertje op de rollen. Dat ding ging 90Km/h .[/color] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2011 En me eerste boete is binnen Heel vers 1.5 uur geleden gekregen. 22 km/h te hard, kost me ik denk zo'n 140 euries... Die man zei trouwens dat ik 22 te hard reed (72 na correcties), terwijl ik op een bromfietspad reed (max 40), dat maakt dus eigenlijk 32 te hard, maar hij had het er telkens maar over dat ik 50 mag. Ben ik nu gematst of krijg ik gewoon de boete voor 32 te hard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2011 Gaat lekker met mn sprinter, binnenkort maar even carburateur goed schoonmaken want ik denk dat er wat verstopt zit omdat hij niet stationair wilt lopen. Maakt trouwens wel takkeveel herrie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2011 En me eerste boete is binnen Heel vers 1.5 uur geleden gekregen. 22 km/h te hard, kost me ik denk zo'n 140 euries... Die man zei trouwens dat ik 22 te hard reed (72 na correcties), terwijl ik op een bromfietspad reed (max 40), dat maakt dus eigenlijk 32 te hard, maar hij had het er telkens maar over dat ik 50 mag. Ben ik nu gematst of krijg ik gewoon de boete voor 32 te hard? Pliep pliep pliep, commando kom d'r maar in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2011 Ik zie eigenlijk iedereen met een scooter rijden, ik vind het prima, maar toch vind ik het irritant als zo'n ding je in wilt halen... (ik merk dan niet dat ze achter me zitten, en schrik me het lamlazeres... ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2011 Ik zie eigenlijk iedereen met een scooter rijden, ik vind het prima, maar toch vind ik het irritant als zo'n ding je in wilt halen... (ik merk dan niet dat ze achter me zitten, en schrik me het lamlazeres... ) Het is irritanter voor de bestuurder al gaan de fietsers niet aan de kant of al gaan ze spastisch slingeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2011 Ik denk dat ik over 1,5 jaar mijn scooter rijbewijs wil gaan halen (Word dan 16). Maar je mag ook al vroeg voor je auto rijbewijs. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen aangezien je met je auto rijbewijs scooter mag rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2011 Ik denk dat ik over 1,5 jaar mijn scooter rijbewijs wil gaan halen (Word dan 16). Maar je mag ook al vroeg voor je auto rijbewijs. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen aangezien je met je auto rijbewijs scooter mag rijden. Maar niet met je voorlopig auto rijbewijs . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.