flippie13 Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2011 Jeuj, achterwiellager kapot. Dus dat word morgen me achterwiel eruit timmeren en lagers opnieuw plaatsen. zin in... nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2011 Jeuj, achterwiellager kapot. Dus dat word morgen me achterwiel eruit timmeren en lagers opnieuw plaatsen. zin in... nee. Man wat vang jij allemaal aan met je brommer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2011 Jeuj, achterwiellager kapot. Dus dat word morgen me achterwiel eruit timmeren en lagers opnieuw plaatsen. zin in... nee. Man wat vang jij allemaal aan met je brommer? Och wiellagertje kost 10 euro bij scooterzaak. En komt omdat ik altijd met 70 over drempels jaag Ik vlieg daar letterlijk over heen, altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2011 Hmm, paar dagen met 21mm carb gereden, gaat toch niet zo lekker dus maar weer terug naar 17,5mm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 ik zou zeggen wacht een half jaar, dan kan je voor je " auto rijbewijs " en dan mag je ook op een brommer rijden ik zie echt geen nut meer in dat brommer rijbewijs O rly. Als je 16 bent is het handig, aangezien je pas met je volledige autorijbewijs een brommer mag besturen. Een voorlopig rijbewijs B voldoet hier niet aan. oh nee heur... je krijgt geen voorlopig Rijbewijs B, je krijgt gewoon een normaal Rijbewijs B. Zodra je het rijbewijs hebt behaald, krijg je een volwaardig rijbewijs. Als je 17 bent is dit rijbewijs alleen geldig mits de coach bij je in de auto zit en je zowel je begeleiderspas als je rijbewijs bij je hebt, zo niet ben je je rijbewijs kwijt, en mag je hem pas weer halen als je 18 jaar bent ( tevens krijg je ook een bekeuring van 100 euro ). Ook mag je tot je 18de alleen in Nederland rijden. Vanaf 18 jaar mag je zelfstandig de weg op en gelden er dezelfde regels als voor alle andere beginnende bestuurders. Het lijkt mij gunstiger om vanaf 16,5 jaar voor het rijbewijs B te gaan. Na behalen van je rijbewijs B vanaf je 17de, heb je ook automatisch rijbewijs AM. by the way, het theoriecertificaat wordt ook verlengt tot 1,5 jaar ( ipv. 1 jaar ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 ik zou zeggen wacht een half jaar, dan kan je voor je " auto rijbewijs " en dan mag je ook op een brommer rijden ik zie echt geen nut meer in dat brommer rijbewijs O rly. Als je 16 bent is het handig, aangezien je pas met je volledige autorijbewijs een brommer mag besturen. Een voorlopig rijbewijs B voldoet hier niet aan. oh nee heur... je krijgt geen voorlopig Rijbewijs B, je krijgt gewoon een normaal Rijbewijs B. Zodra je het rijbewijs hebt behaald, krijg je een volwaardig rijbewijs. Als je 17 bent is dit rijbewijs alleen geldig mits de coach bij je in de auto zit en je zowel je begeleiderspas als je rijbewijs bij je hebt, zo niet ben je je rijbewijs kwijt, en mag je hem pas weer halen als je 18 jaar bent ( tevens krijg je ook een bekeuring van 100 euro ). Ook mag je tot je 18de alleen in Nederland rijden. Vanaf 18 jaar mag je zelfstandig de weg op en gelden er dezelfde regels als voor alle andere beginnende bestuurders. Het lijkt mij gunstiger om vanaf 16,5 jaar voor het rijbewijs B te gaan. Na behalen van je rijbewijs B vanaf je 17de, heb je ook automatisch rijbewijs AM. by the way, het theoriecertificaat wordt ook verlengt tot 1,5 jaar ( ipv. 1 jaar ) Iet of wat domme regeling vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 ik zou zeggen wacht een half jaar, dan kan je voor je " auto rijbewijs " en dan mag je ook op een brommer rijden ik zie echt geen nut meer in dat brommer rijbewijs O rly. Als je 16 bent is het handig, aangezien je pas met je volledige autorijbewijs een brommer mag besturen. Een voorlopig rijbewijs B voldoet hier niet aan. oh nee heur... je krijgt geen voorlopig Rijbewijs B, je krijgt gewoon een normaal Rijbewijs B. Zodra je het rijbewijs hebt behaald, krijg je een volwaardig rijbewijs. Als je 17 bent is dit rijbewijs alleen geldig mits de coach bij je in de auto zit en je zowel je begeleiderspas als je rijbewijs bij je hebt, zo niet ben je je rijbewijs kwijt, en mag je hem pas weer halen als je 18 jaar bent ( tevens krijg je ook een bekeuring van 100 euro ). Ook mag je tot je 18de alleen in Nederland rijden. Vanaf 18 jaar mag je zelfstandig de weg op en gelden er dezelfde regels als voor alle andere beginnende bestuurders. Het lijkt mij gunstiger om vanaf 16,5 jaar voor het rijbewijs B te gaan. Na behalen van je rijbewijs B vanaf je 17de, heb je ook automatisch rijbewijs AM. by the way, het theoriecertificaat wordt ook verlengt tot 1,5 jaar ( ipv. 1 jaar ) Iet of wat domme regeling vind ik. als je mij vraagt, is dit hele gedoe maar een domme regeling... van mijn part is 18 jaar => volwassen => auto je mag ook namelijk geen auto op je naam zetten ( logisch ), en aangezien je wettelijk nog niet volwassenen bent ben je ook minder verantwoordelijk. niet mijn keuze iig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 iemand ervaring met Malaguti Drakon? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Jaa, samen met hem ben ik 9/10 de enigste schakelbrommer bij ons op school. (1 vriend durft niet, gloednieuwe rieju:lol:, andere vriend durft niet, 80 cc 21mm DO Twinair filter, top rondom de 120 denk ik). Hij loopt veels te breed voor wat zn brommertje kan maar volgens mij isset wel een leuk dingetje. Hij is er iig blij mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 iemand ervaring met Malaguti Drakon? Dude, hoeveel brommers bezit jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 (bewerkt) iemand ervaring met Malaguti Drakon? Dude, hoeveel brommers bezit jij? Dude, hoeveel kutposts maak jij? Beantwoord de vraag of reageer niet? Bewerkt: 13 oktober 2011 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Oh sorry, wist niet dat interesse verboden was..-.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Oh sorry, wist niet dat interesse verboden was..-.- Veel brommers hebben staat niet gelijk aan veel geld ofzo hebben. SOmmige invensteren 1500 (FOKKING 1500???!!!!) in een computer, andere kopen een brommertje op voor 400, steken er 200 euro in (revisatie, andere krukas uitlaat cilinder), likje verf, en verkopen ze weer voor 1000. Of laten ze in de garage staan om die chicks mee te hosselen jeweetzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 Nou, voor zover ik hier dit topic volg heb ik Djmaddox veel supermotards weten opkopen. Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier betaal je al vlug 1500 euro voor een deftige 2dehandse supermotard.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 Nou, voor zover ik hier dit topic volg heb ik Djmaddox veel supermotards weten opkopen. Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier betaal je al vlug 1500 euro voor een deftige 2dehandse supermotard.. Dan heb je het over een geheel rijklare;) Een opknapper hoe we het hier noemen, een afgeragd beun dingetje kan je al op de kop tikken voor 400 euro. Hier is het een en ander mee mis, heel veel kilometers of de lak enzo kapot. Een fatsoenlijke 2e hands A merk schakelbrommer (want die dingen zijn gewoon duurder dan scooters) is hier vanaf 1000 euro. En hij vroeg of iemand er mee ervaring had niet dat hij hem al had Malugati is naar mijn weten ook niet een A merk, dus das meestal ook lagere prijs, zoals al die Orion 4tact meuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.