Djmaddox Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2011 Nou, voor zover ik hier dit topic volg heb ik Djmaddox veel supermotards weten opkopen. Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier betaal je al vlug 1500 euro voor een deftige 2dehandse supermotard.. Om je vraag toch maar te beantwoorden, dit staat er nu allemaal: Rieju RR 50 Orion 125cc Suzuki Katana 1 70cc polini Suzuki Katana 2 70cc polini + Yasuni uitlaat + 17,5MM carb Rieju RS1 Malossi MHR 80 + Turbokit dos salidas + 22MM carb Ook nog een leger aan AM6 blokken, carburateurs en cilinders. En dan nog een Honda MT5 van een vriend met een afgebeund doe-het-zelf 93cc blok eronder gelast. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2011 Oh jippie, de cilinder voor bij mn Malossi MHR50 is er. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 De malossi MHR 50cc is toch een cilinder? Hoe kan je daar een cilinder bij hebben dan? V twin alluss.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 De malossi MHR 50cc is toch een cilinder? Hoe kan je daar een cilinder bij hebben dan? V twin alluss.. Zuiger, sowwy Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Haha oke Hoe loopt die mhr trouwens? Zeggen dat die heel hoogtoerig is toch? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 Haha oke Hoe loopt die mhr trouwens? Zeggen dat die heel hoogtoerig is toch? Zit er nog niet op. iets met te weinig tijd om goed af te stellen. Anyway, hier pics van mijn nieuwe rieju die ik voor 80,- heb gekocht zonder blok! Zwart gespoten en wel: Reageren
commando Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 het lijkt wel een fiets zo stripped ( alleen wel een fiets met dikke crossbanden ) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Ugh, mn achterband lek. Nu zo'n wegband erop Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Showa USD vorkje allus. Damn nice dingetje man! Mijn brommer heb ik een week niet gezien, uitgeleend aan een vriend ghehe,. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 duuble post om dit topic omhoogteneuken iemand uit me klas heeft me toch een barrel gekocht, 200 euro en rijd bijna niet, paar leuke quotes van hem: 'Ja elke vloeistof gaat op, koelvloeistof en remvloeistof ook' 'ja heb me rem helemaal ontlucht en op druk gebracht', hevel kon met gemak tot aan het handvat 'jaa altijd 1x kicke rijden klaar'. Staat vervolgens 5 minuten te kicken en elek start te proberen 'Jaa koelvloeistof gewoon tot de nok toe vullen, zet toch niet uit ofzo' Gelukkig heeft die zijn rijbewijs nog niet, zal leuk worden. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Bump! Yeah het is me gelukt! Vandaag m'n praktijk examen gehaald dus ook mn rijbewijs. Eén opmerking: kijk iets verder na links of rechts ongeveer met een hoek van 60/70 graden ipv 40-50. Verder alles wel in orde. Uurtje geleden de pas aangevraagd bij de gemeente en ik kan hem volgende week woensdag ophalen. Kan niet wachten tot volgende week! Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Ik zou vrijdag langs gaan wss hebben ze hem dan al wel. Ik vroeg hem op donderdag aan zonder spoed en vrijdag lag die al klaar voor mij. Heb er wel een half uurtje van me leven voor geriskeerd maar 't was het waard. Vandaag overigens me eerste stoplichtspring tegen een peugot 107 gewonnen Na afloop nog duimpje gekregen ook. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Vandaag overigens me eerste stoplichtspring tegen een peugot 107 gewonnen Wat is dat dan ook voor een krentenbollenauto Reageren
commando Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) Ik zou vrijdag langs gaan wss hebben ze hem dan al wel. Ik vroeg hem op donderdag aan zonder spoed en vrijdag lag die al klaar voor mij. Heb er wel een half uurtje van me leven voor geriskeerd maar 't was het waard. Vandaag overigens me eerste stoplichtspring tegen een peugot 107 gewonnen Na afloop nog duimpje gekregen ook. Grandpa and the nun aren't happy about that youngman ----- ontopic: vandaag met een heuze electrische (politie-)scooter gereden eigenlijk nog nooit op een scooter gereden, dus 't was wel lachen Bewerkt: 10 november 2011 door commando Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Hopelijk komt binnenkort mijn nieuwe uitlaat binnen! Ik zal gelijk even foto posten nadat ie opgepoetst is en eronder zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.