flippie13 Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Hopelijk komt binnenkort mijn nieuwe uitlaat binnen! Ik zal gelijk even foto posten nadat ie opgepoetst is en eronder zit. Uitlaat nummero 15 ofnie? Ik kwam vandaag pekel tegen op de weg trouwens?! Leek als hagel maar had geen tijd om te stoppen en het in me mond te stoppen.. Maar pekel is een bitch voor je brommer dus een dezer weke gaat me brommertje op winterslaap. Remklauwen roodspuiten, remschijven aan binnenkant zwart met miss rode accenten, nieuw ontstekingskapje, dempers weer polijsten en opnieuw kontje zwart lakken. Dempers lucht dicht maken, ook wel leuk (1 is nu kapot, ligt in schuur). Y stuk zwart spuiten gasdicht maken en mooi glad schuren. En gewoon zorgen dat me baby weer als een mother fucker schijnt in februari ofzo. Reageren
moechy Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Hopelijk komt binnenkort mijn nieuwe uitlaat binnen! Ik zal gelijk even foto posten nadat ie opgepoetst is en eronder zit. Uitlaat nummero 15 ofnie? Ik kwam vandaag pekel tegen op de weg trouwens?! Leek als hagel maar had geen tijd om te stoppen en het in me mond te stoppen.. Maar pekel is een bitch voor je brommer dus een dezer weke gaat me brommertje op winterslaap. Remklauwen roodspuiten, remschijven aan binnenkant zwart met miss rode accenten, nieuw ontstekingskapje, dempers weer polijsten en opnieuw kontje zwart lakken. Dempers lucht dicht maken, ook wel leuk (1 is nu kapot, ligt in schuur). Y stuk zwart spuiten gasdicht maken en mooi glad schuren. En gewoon zorgen dat me baby weer als een mother fucker schijnt in februari ofzo. Echte mannen rijden altyd . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Hopelijk komt binnenkort mijn nieuwe uitlaat binnen! Ik zal gelijk even foto posten nadat ie opgepoetst is en eronder zit. Uitlaat nummero 15 ofnie? Ik kwam vandaag pekel tegen op de weg trouwens?! Leek als hagel maar had geen tijd om te stoppen en het in me mond te stoppen.. Maar pekel is een bitch voor je brommer dus een dezer weke gaat me brommertje op winterslaap. Remklauwen roodspuiten, remschijven aan binnenkant zwart met miss rode accenten, nieuw ontstekingskapje, dempers weer polijsten en opnieuw kontje zwart lakken. Dempers lucht dicht maken, ook wel leuk (1 is nu kapot, ligt in schuur). Y stuk zwart spuiten gasdicht maken en mooi glad schuren. En gewoon zorgen dat me baby weer als een mother fucker schijnt in februari ofzo. Leovince V6 voorbocht met 2 Conti dempers. Iets zoals jij dus. Mijne gaat binnenkort ook even slapen denk ik, frame schuren + opnieuw spuiten en al dat soort bende. Dan maar even op iets anders gaan rijden Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Pekel en zout zijn vieze vreters voor roestig/blank metaal, als je hem om de zoveel tijd goed afspuit en alle troep eraf loopt is er niks aan het handje. Je moet het niet de tijd gunnen om zich te laten vreten Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Foto's Gaat er hopelijk vannacht nog onder. Verdeelstukje is niet te zien op de foto. Bewerkt: 17 november 2011 door Djmaddox Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ben wel benieuwd daarnaar, in hoeveel versies maakte je hem? Mijn 1e versie was gelijk afgeschreven, mijn 2e versie zag er al een stuk netter uit maar was nog steeds krom aan alle kanten en versie 3, de huidige, is niet geheel gasdicht. Laatste is wel recht gelukkig, dus even dicht maken, schuren, spuiten en klaar. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ben wel benieuwd daarnaar, in hoeveel versies maakte je hem? Mijn 1e versie was gelijk afgeschreven, mijn 2e versie zag er al een stuk netter uit maar was nog steeds krom aan alle kanten en versie 3, de huidige, is niet geheel gasdicht. Laatste is wel recht gelukkig, dus even dicht maken, schuren, spuiten en klaar. Nu is het gewoon origineel pijpje met er 90 graden stuk erop gelast. Ik wil er zelf een V van maken. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Ben wel benieuwd daarnaar, in hoeveel versies maakte je hem? Mijn 1e versie was gelijk afgeschreven, mijn 2e versie zag er al een stuk netter uit maar was nog steeds krom aan alle kanten en versie 3, de huidige, is niet geheel gasdicht. Laatste is wel recht gelukkig, dus even dicht maken, schuren, spuiten en klaar. Nu is het gewoon origineel pijpje met er 90 graden stuk erop gelast. Ik wil er zelf een V van maken. Zo krijg je indd niet gelijke rook uit beide dempers. Ik heb het ook gedaan maar met een moer vernauwt dus. Kan je ook proberen, kan je altijd nog bij lassen of uitboren om het perfect te hebben Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Net samen met mn pa vormpje voor V stuk gelast, welke maandag professioneel gebogen + aan elkaar gelast word op zijn werk. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Net samen met mn pa vormpje voor V stuk gelast, welke maandag professioneel gebogen + aan elkaar gelast word op zijn werk. Oef, luxe Ik moest het doen met een vriend die de lasskills nog aan het leren was, zitten overal gaten in nu Mijn brommer ligt nu overigens beetje uit elkaar in me schuur. Niets ernstigs ofzo, alle kappen d'r af gehaald en me achterwiel eruit, klaar voor de grote schoonmaak Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Net samen met mn pa vormpje voor V stuk gelast, welke maandag professioneel gebogen + aan elkaar gelast word op zijn werk. Oef, luxe Ik moest het doen met een vriend die de lasskills nog aan het leren was, zitten overal gaten in nu Mijn brommer ligt nu overigens beetje uit elkaar in me schuur. Niets ernstigs ofzo, alle kappen d'r af gehaald en me achterwiel eruit, klaar voor de grote schoonmaak Hehe. Mijn 2de Rieju RR word ondertussen ook echt mooi. Frame helemaal geschuurd en zwartgespoten. Blok ook zwart met zilveren effecten er door heen en de achterbrug ook zilver. Reageren
gta michael Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 dit is de mijne. een Aprilia SR Racing. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik heb hier een geurmeter en die geeft aan dat het sjonnie-gehalte hard stijgt. Vanavond mn dempers erop Reageren
Miek Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) Hey, ik ben op zoek naar een goedkope brommer Ik wil er veel mee rijden, naar school, vriendin enz. Ik smelt weg van Dax'jes maar die zijn veel te duur. Mijn budget: 200euro Welke brom kan ik kopen zonder door vrienden uit gelachen te worden? Groeten Oja: klasse B (50 - 70 km /u) Bewerkt: 11 januari 2012 door Miek Reageren
gta michael Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 is dit iets? http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommers-overige-merken/514480808-the-amsterdam-way-to-drive-brommer.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9FsI9q0CFUynB%2F0qnDYmtDk7KxsX9fZNtTzrnJjdWgX043A2noe13QYtO0Disz6rreIi57FWzaGL21TNXu6%2B9JhSueH96AmslwLNsRyvaCWaAR8GJj150EZyd4RCzz6VCQbjP9G%2FxrBFmMew5LcpPodhe9phgkEI14fAGFmE2j0AAoSmwwF8P7A7MePJE%3D&df=1&fta=eNotkdFuwyAMRf%2BFhz7jQAoY5Rf2C5XBsEVLV9QkW7Wq%2Fz4c7e0gX%2FvaF0KHzxU9qv2%2BXL5pWVVcMRhUj2WCE6%2FTdkOIbUcdF0Brx8gzxmXD37nFtfIq1a1Xrw2%2F9mu5zzl%2B%2FmC63679EW9tRji1tk%2F61CaA03rfpraLiUXV6L2o2BXQ391z5sN%2BOAdUUHw2TvsHFBoS6NIh6ZQyCNicaeiQqx1C6sCmcjl3KOc6OhYIyRnpKsWTNQLGU5CBwfNo%2Bxyu1rlKYuFSLlUgacrSTsUM3EtVa5tkMutQspeB42AcO9GEWvkQ00h0rFoBjlJKPB47Z9DmcO%2BQ4djZnl0W01y8Zn1cEXzIcoXW5ETD40CDnMO1WBckFegBbbdGvF6W8vW%2BfUhyWn4L1ZUeFwmzx8cI2kuIqOhHxbd%2F%2FFaRUOPz9foDkU6cCQ%3D%3D&fta_ind=20&fs=1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.