Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey, ik ben op zoek naar een goedkope brommer

Ik wil er veel mee rijden, naar school, vriendin enz. Ik smelt weg van Dax'jes maar die zijn veel te duur.

Mijn budget: 200euro

Welke brom kan ik kopen zonder door vrienden uit gelachen te worden? Groeten

Oja: klasse B (50 - 70 km /u)

Als je goed rondkijkt vind je soms wel wat moois. Zelfs daxjes van rond de €200.

Overigens reken er ff bij dat je ook nog verzekering moet betalen hé.

Kijk zeker eens op 2dehands.be

Delen op andere websites

Ik wil er veel mee rijden, naar school, vriendin enz. Ik smelt weg van Dax'jes maar die zijn veel te duur.

Als je goed rondkijkt vind je soms wel wat moois. Zelfs daxjes van rond de €200.

Die zijn bijna altijd door enig barry beunhaas helemaal in elkaar gebeund en afgerost.

Delen op andere websites

Die zijn bijna altijd door enig barry beunhaas helemaal in elkaar gebeund en afgerost.

Tja met een budget van €200.

Delen op andere websites

Delen op andere websites

is dit iets?

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommers-overige-merken/514480808-the-amsterdam-way-to-drive-brommer.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9FsI9q0CFUynB%2F0qnDYmtDk7KxsX9fZNtTzrnJjdWgX043A2noe13QYtO0Disz6rreIi57FWzaGL21TNXu6%2B9JhSueH96AmslwLNsRyvaCWaAR8GJj150EZyd4RCzz6VCQbjP9G%2FxrBFmMew5LcpPodhe9phgkEI14fAGFmE2j0AAoSmwwF8P7A7MePJE%3D&df=1&fta=eNotkdFuwyAMRf%2BFhz7jQAoY5Rf2C5XBsEVLV9QkW7Wq%2Fz4c7e0gX%2FvaF0KHzxU9qv2%2BXL5pWVVcMRhUj2WCE6%2FTdkOIbUcdF0Brx8gzxmXD37nFtfIq1a1Xrw2%2F9mu5zzl%2B%2FmC63679EW9tRji1tk%2F61CaA03rfpraLiUXV6L2o2BXQ391z5sN%2BOAdUUHw2TvsHFBoS6NIh6ZQyCNicaeiQqx1C6sCmcjl3KOc6OhYIyRnpKsWTNQLGU5CBwfNo%2Bxyu1rlKYuFSLlUgacrSTsUM3EtVa5tkMutQspeB42AcO9GEWvkQ00h0rFoBjlJKPB47Z9DmcO%2BQ4djZnl0W01y8Zn1cEXzIcoXW5ETD40CDnMO1WBckFegBbbdGvF6W8vW%2BfUhyWn4L1ZUeFwmzx8cI2kuIqOhHxbd%2F%2FFaRUOPz9foDkU6cCQ%3D%3D&fta_ind=20&fs=1

Die is sowieso gestolen! Dit kan gewoon niet, alhoewel dit chineze troep is van de bovenste plank, 200 euro voor een scootertje met nog geen eens 3000? Niet eens een schade model. Dingen die je moet vervangen is waarschijnlijk contactslot frame nummer en kenteken. Hier niet aan beginnen tenzij je het zeker weet.

Bouwjaar is 2009, kenteken staat alleen niet geregistreerd als gestolen, maar ik zal wel zeker vragen naar het aankoop bewijs hiervan. Of het is echte troep, kan je nog beter een eenwieler kopen, of hij is gestolen..

Hij had daar sowieso niks aan. Miek is een belg :puh:

Delen op andere websites

Lol Kymco gevonden , A klasse 25 /uur. Perfecte staat, 2 jaar oud voor 200, kennis van me die geen verstand heeft hoeveel zo'n dingen kosten dus heb hem kunnen kopen voor 200€, ga er zondag om.

W00000t 300euro verzekering per jaar en 100eu tax, wtf. Heb al ineens minder goesting voor te kopen lol. Zal waarschijnlijk nog lang duren voor ik met die brom kan rijden lol.

Delen op andere websites

Lol Kymco gevonden , A klasse 25 /uur. Perfecte staat, 2 jaar oud voor 200, kennis van me die geen verstand heeft hoeveel zo'n dingen kosten dus heb hem kunnen kopen voor 200€, ga er zondag om.

W00000t 300euro verzekering per jaar en 100eu tax, wtf. Heb al ineens minder goesting voor te kopen lol. Zal waarschijnlijk nog lang duren voor ik met die brom kan rijden lol.

Heb je het toch gezegd :7. Zoveel betaalt men pa vor mijn wagen :puh:

Delen op andere websites

bezef dat je vader al heel wat jaren op heeft gebouwd, en Miek niet ( ik betaal ongeveer 650 voor m'n seicento per jaar, en voor m'n C2 betaalde ik ongeveer 1000 euro ) :sigaar:

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

bezef dat je vader al heel wat jaren op heeft gebouwd, en Miek niet ( ik betaal ongeveer 650 voor m'n seicento per jaar, en voor m'n C2 betaalde ik ongeveer 1000 euro ) :sigaar:

Yup, daarom dat ik op dit moment geen verzekering op men eigen naam kan nemen (lees: 2000euro verzekering)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...