Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol Kymco gevonden , A klasse 25 /uur. Perfecte staat, 2 jaar oud voor 200, kennis van me die geen verstand heeft hoeveel zo'n dingen kosten dus heb hem kunnen kopen voor 200€, ga er zondag om.

W00000t 300euro verzekering per jaar en 100eu tax, wtf. Heb al ineens minder goesting voor te kopen lol. Zal waarschijnlijk nog lang duren voor ik met die brom kan rijden lol.

Heb je het toch gezegd :7. Zoveel betaalt men pa vor mijn wagen :puh:

bezef dat je vader al heel wat jaren op heeft gebouwd, en Miek niet ( ik betaal ongeveer 650 voor m'n seicento per jaar, en voor m'n C2 betaalde ik ongeveer 1000 euro ) :sigaar:

Yup, daarom dat ik op dit moment geen verzekering op men eigen naam kan nemen (lees: 2000euro verzekering)

2000, dat is dan wel de dure, meest uitgebreide Volledig Casco verzekering :puh:

dat had ik ook op mn c2 het 1e jaar, toen betaalde ik 1800 euro... later had ik dit naar een gewone wa verzekering veranderd toen was het zeg maar 1000 euro

Ps. Mijn oom heeft zijn Punto HGT Abarth uit 2000 naar de sloop gebracht, en hij was er niet zo blij mee dat ie maar 350 euro ervoor terugkreeg :clown: ( 2 vd 4 cilinders deden het niet meer ) en hij had 240k op de klok

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

Zonder fratsen, Flokkert, waarom deze keuze? Nu heb ik niets tegen aerox, ondanks dat het een scooter is. 2 goede vrienden van mij hebben d'r ook een, veel tuningsmogelijkheden, zowel optisch als prestatiegericht. Maar om nou een dikke schakelbrommer, wat gewoon een fatsoenlijke A merk (djmaddox, lees: een merk dat net iets onder Derbi zit TrollFace_.png) is, in te ruilen voor een FAKKING VARIOMACHINE? Dat hoort niet..

Delen op andere websites

Lol Kymco gevonden , A klasse 25 /uur. Perfecte staat, 2 jaar oud voor 200, kennis van me die geen verstand heeft hoeveel zo'n dingen kosten dus heb hem kunnen kopen voor 200€, ga er zondag om.

W00000t 300euro verzekering per jaar en 100eu tax, wtf. Heb al ineens minder goesting voor te kopen lol. Zal waarschijnlijk nog lang duren voor ik met die brom kan rijden lol.

bezef dat je vader al heel wat jaren op heeft gebouwd, en Miek niet ( ik betaal ongeveer 650 voor m'n seicento per jaar, en voor m'n C2 betaalde ik ongeveer 1000 euro ) :sigaar:

Yup, daarom dat ik op dit moment geen verzekering op men eigen naam kan nemen (lees: 2000euro verzekering)

2000, dat is dan wel de dure, meest uitgebreide Volledig Casco verzekering :puh:

dat had ik ook op mn c2 het 1e jaar, toen betaalde ik 1800 euro... later had ik dit naar een gewone wa verzekering veranderd toen was het zeg maar 1000 euro

Ps. Mijn oom heeft zijn Punto HGT Abarth uit 2000 naar de sloop gebracht, en hij was er niet zo blij mee dat ie maar 350 euro ervoor terugkreeg :clown: ( 2 vd 4 cilinders deden het niet meer ) en hij had 240k op de klok

Ik betaal 50 euro per jaar voor m'n E30, verder niets :clown:

Dan moet ik wel zeggen dat ik het taxatie rapport nog niet heb ingevoerd, anders moet ik veeul meer gaan betalen. Maar het is dat hij nu stilletjes onder een doekje ligt te wachten. :)

Bewerkt: door Tha-Ran
Delen op andere websites

Zonder fratsen, Flokkert, waarom deze keuze? Nu heb ik niets tegen aerox, ondanks dat het een scooter is. 2 goede vrienden van mij hebben d'r ook een, veel tuningsmogelijkheden, zowel optisch als prestatiegericht. Maar om nou een dikke schakelbrommer, wat gewoon een fatsoenlijke A merk (djmaddox, lees: een merk dat net iets onder Derbi zit TrollFace_.png) is, in te ruilen voor een FAKKING VARIOMACHINE? Dat hoort niet..

:7

Delen op andere websites

Ik betaal 50 euro per jaar voor m'n E30, verder niets :clown:

Dan moet ik wel zeggen dat ik het taxatie rapport nog niet heb ingevoerd, anders moet ik veeul meer gaan betalen. Maar het is dat hij nu stilletjes onder een doekje ligt te wachten. :)

reken dan iig ook zo'n bedrag ( hangt ofc vanaf in welke trede je zit ) :puh:

Delen op andere websites

Vandaag zo iets debiels meegemaakt. Ik rijd lekker met een vriend rond, opeens stuift een BMW 5-serie ons keihard voorbij op een hele smalle weg. Dus wij gaan achter hem aan, en hij gaat ook zo'n smal weggetje in. Gaat ie voor de lol 2km/u rijden. Dus we rijden zo'n 200meter achter hem, opeens remt hij en begint hij achteruit te rijden. Dus hij rijdt tegen me aan, en zijn bumper kraakt nogal hard en zat vol krassen. Uitstappen doet hij niet, nee, hij besluit weer door te rijden. Opeens geeft ie keihard gas en gaat ie zo'n 60km/u in een woonwijk. Dus ik sta na een tijdje naast hem bij een kruising en tik ik op zijn raampje, gooi hij opeens scheldend en tierend de deur open en gaat er dan hard vandoor. Was weer zo'n leuk jongetje van 21 in z'n vaders autootje. Stomme idioot. :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...