commando Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 (bewerkt) Vandaag zo iets debiels meegemaakt. Ik rijd lekker met een vriend rond, opeens stuift een BMW 5-serie ons keihard voorbij op een hele smalle weg. Dus wij gaan achter hem aan, en hij gaat ook zo'n smal weggetje in. Gaat ie voor de lol 2km/u rijden. Dus we rijden zo'n 200meter achter hem, opeens remt hij en begint hij achteruit te rijden. Dus hij rijdt tegen me aan, en zijn bumper kraakt nogal hard en zat vol krassen. Uitstappen doet hij niet, nee, hij besluit weer door te rijden. Opeens geeft ie keihard gas en gaat ie zo'n 60km/u in een woonwijk. Dus ik sta na een tijdje naast hem bij een kruising en tik ik op zijn raampje, gooi hij opeens scheldend en tierend de deur open en gaat er dan hard vandoor. Was weer zo'n leuk jongetje van 21 in z'n vaders autootje. Stomme idioot. heeft ie wel een rijbewijs dat soort gedrag zie je dan vaak of als mensen net hun rijbewijs hebben. Wat je ook wel eens tegen komt, is iemand die de weg zoekt, die gaat dan 20 rijden op een 50 weg ( hele file erachter ) en dan weten ze het, en dan gaan ze gassen Bewerkt: 23 januari 2012 door commando Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Mensen bij een stoplicht die het groene licht niet door hebben is ook altijd geweldig. Staan eerst lang stil, -toet-, dan sprinten ze er vandoor, laten koppeling vol schieten :emo: Mijn brommer staat er nog steeds kaal bij, heb tijd nodig die ik nu nog niet heb om hem schoon te maken en op te knappen... slechte foto, srry Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 ik vraag me af, rijden jullie nog ook door met dit winterweer of gaan jullie nu met de bus of zo. Ik rijd wel door je zou eens moeten weten hoeveel scooters wel niet voor mijn neus omvallen door het gladde weer. Lijkt wel een soort dansje. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 ik vraag me af, rijden jullie nog ook door met dit winterweer of gaan jullie nu met de bus of zo. Ik rijd wel door je zou eens moeten weten hoeveel scooters wel niet voor mijn neus omvallen door het gladde weer. Lijkt wel een soort dansje. Ik rijdt gewoon lekker door. 22KM per dag, ben nog nooit gevallen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Ik fiets hem lekker, 5 km de dag (op slechte dag 7 ofzo ) Brommer heb ik niet echt nodig eigenlijk, school 2 km, werk 2 km, sportschool + club 2/3 km. Puur gekocht omdat het wel een hobby van me is Staat er nogsteeds kaal bij, geen verwarmde garage en dat ding in woonkamer zetten mag niet.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik fiets hem lekker, 5 km de dag (op slechte dag 7 ofzo ) Brommer heb ik niet echt nodig eigenlijk, school 2 km, werk 2 km, sportschool + club 2/3 km. Puur gekocht omdat het wel een hobby van me is Staat er nogsteeds kaal bij, geen verwarmde garage en dat ding in woonkamer zetten mag niet.. Ook niet op je slaapkamer? Atm is me kamer ook net een garage, heb er atm een klein broertje(minibike) ervan op me kamer, en eerst een Rc nitro wagen inclusief spriet(nog steeds btw) en atm ook nog eens een kleinschalig gedeelte auto interieur. Als er over een tijdje een G60 motorblok komt, is er ook kans dat zelfs die op me kamer komt Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Voel er vrij weinig voor om 100 kg in 3 stukken de trap op te sjouwen. Mijn kamer is op zolder, en dat zijn 3 (meer 2.5) trappen Koop er wel keertje straal kacheltje bij, voel nu toch de nijging niet om te gaan rijden, vandaag op de pizza brommer was het ook glibberen. OVerigens wel geweldige donuts gedraaid voordat we de brommers weg zette, nog nooit zo vaak op me bek gegaan in 10 minuten Reageren
commando Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Haha, had vandaag in een deuk gelachen, een of andere pizzakoerier viel 3x voor m'n raam op zn bakkes. Ik dacht, leert die gozer er nou nog niet van 3e keer heb ik het raam open gedaan en hem hartelijk uitgelachen, de faalhaas Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Voel er vrij weinig voor om 100 kg in 3 stukken de trap op te sjouwen. Mijn kamer is op zolder, en dat zijn 3 (meer 2.5) trappen Koop er wel keertje straal kacheltje bij, voel nu toch de nijging niet om te gaan rijden, vandaag op de pizza brommer was het ook glibberen. OVerigens wel geweldige donuts gedraaid voordat we de brommers weg zette, nog nooit zo vaak op me bek gegaan in 10 minuten klik Bewerkt: 4 februari 2012 door Djmaddox Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Voel er vrij weinig voor om 100 kg in 3 stukken de trap op te sjouwen. Mijn kamer is op zolder, en dat zijn 3 (meer 2.5) trappen Koop er wel keertje straal kacheltje bij, voel nu toch de nijging niet om te gaan rijden, vandaag op de pizza brommer was het ook glibberen. OVerigens wel geweldige donuts gedraaid voordat we de brommers weg zette, nog nooit zo vaak op me bek gegaan in 10 minuten klik Idee had ik ook al ja, alleen de geweldige elektriciteits voorziening in onze garage is dat er net een radio en 2 lampjes kunnen branden, een 3e lampje krijgt het moeilijk En met dit weer vind ik het best grappig om pizza's rond te brengen, vies koud maar dat glijden is heerlijk Reageren
gta michael Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 iedereen weet dat het buiten koud en glad is door een dik pak sneeuw. ik ben eigelijk niet echt een voorstander van sneeuw, maar sinds ik nu z'n 3 maanden lang een scooter heb, zat ik te denken eens in de sneeuw te gaan klooien met de scooter. het resultaat van dat idee http://www.youtube.com/watch?v=TELnsTjV5Y4 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Scheuren is wat anders. En zet voortaan maar een muziekje over die irritante stem. Reageren
gta michael Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 ik hou het graag orgineel Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Is dat je moeder die filmt? Oh michael pas in godsnaam op die auto... Maar wil je fatsoenlijk kunnen rijden kan je beter gedoseerd gasgeven in plaats van de hele tijd vol gas.. Moet vanmiddag weer lekker werken in de sneeuw, lekker de pizza's rondbrengen, geweldig. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Maak er nou geen potje van... Ik heb me helemaal doodgelachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.