ruttie Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 heyy ik ben al een hele tijd op zoek op internet (en op deze site natuurlijk) maar ik kan nergens zmodeler v1.07b downloaden (of hij doet het bij mij niet). STUUR PLZ EEN LINK!!!!! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Er zijn zat downloadpagina's te vinden op google. Hier heb ik er een gevonden. Ik hoop dat deze het doet. Anders probeer je gewoon een andere site of andere mirror. Mvg, Pennywise Reageren
ruttie Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 dank je voor het zoeken maar dan moet je je aanmelden bij een duitse site 1 ik wil me ook weer niet overal aanmelden 2 ik houd niet van duitse sites ik ben niet egt goed in duits. maar wel tnx voor het zoeken o srry je kan hem wel downloaden maar je moet dan openen met... doen en ik weet niet welke ik dan moet aanklikken. ps: sorry voor het dubbelposten >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... Gebruik voortaan de EDIT-knop, zeker als je zelf al weet als dit niet is toegestaan.<<< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) dank je voor het zoeken maar dan moet je je aanmelden bij een duitse site 1 ik wil me ook weer niet overal aanmelden 2 ik houd niet van duitse sites ik ben niet egt goed in duits. maar wel tnx voor het zoeken Als het goed is hoef je je "niet" aan te melden voor die site, en kun je het bestand direct vanuit de link downloaden. Tevens kun je natuurlijk altijd het readme bestand hier plaatsen, dan kan iemand dat vast wel even vertalen. @ Hierboven: Je moet het bestand openen met Win rar. Deze kun je "hier" gratis downloaden. Vervolgens open je de Zmoddeler met winrar, en volg je de read me. Lukt dit Niet, Dan kun je zoals hierboven al aangegeven de readme ff posten. Succes! Bewerkt: 9 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
ruttie Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 tnx voor de moeite. ik ga het gelijk proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.