kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik ben nu in san fierro garage missie's maar mijn vraag over de storyline is: komt Sweet nog vrij uit de gevangenis... en wist Sweet ook al van het dubbelspel van Big-Smoke en Ryder... en vanaf welke missie kom je erachter dat er een dubbelspel is. Kamranoi Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Sweet komt nog vrij inderdaad maar dat duurt nog een tijdje. Eerst moet je de desert missies en de Las Venturasmissies nog doen. Je komt er tijdens de missie The Green Sabre achter dat het een dubbelspel is. Dan wordt je namelijk gebeld door Ceasar en moet je bij hem in de auto gaan zitten. Dan zie je Smoke en Rider samen met een paar Ballas en Tenpenny met de auto waarmee je moeder is vermoord @ hieronder hij vraagt er toch om... Bewerkt: 9 maart 2007 door Mirrrr Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Welkom op het Gtaforum Kamranoi, Zoals je misschien wel hebt gemerk hebben we rechtsboven aan de pagina een link naar de "Walkrough". Hier staat alle informatie die je nodig hebt over de missies, wapens, auto's, plattegronden etc. Ik ga de storyline natuurlijk niet verklappen. Daar moet je zelf maar achter zien te komen . Wel kan ik je een linkje geven naar de missie van je éérste vraag. Voor je verdere vragen zou ik als ik jou was gewoon de game volgen, en zo vanzelf achter het geheim komen. Dat is natuurlijk het spannendst. Mvg, Pennywise The Clown @Hierboven Heh wat flauw om het voor te zeggen Bewerkt: 9 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Sweet komt nog vrij inderdaad maar dat duurt nog een tijdje. Eerst moet je de desert missies en de Las Venturasmissies nog doen. Je komt er tijdens de missie The Green Sabre achter dat het een dubbelspel is. Dan wordt je namelijk gebeld door Ceasar en moet je bij hem in de auto gaan zitten. Dan zie je Smoke en Rider samen met een paar Ballas en Tenpenny met de auto waarmee je moeder is vermoord maar weet Sweet zelf ook van hetn dubbel spel? Reageren
Bling Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 maar weet Sweet zelf ook van hetn dubbel spel? In eerste instantie niet, maar Carl legt dit hem wel even (snel) uit, zodra hij eenmaal bij Sweet is aangekomen (in dezelfde missie). Maar voorheen wist hij hier nog niet van, nee. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ja, hij weet er van... Edit: Bling was me voor... Bewerkt: 9 maart 2007 door hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.