Jump to content

waterscooter

chillco14

Recommended Posts

na de hoeveelste missie is de waterscooter beschikbaar kan niet wachten :eten:

De waterscooter spawnt op diverse plekken, kijk hier voor deze plekken. Zoals je echter ziet kan je deze nog niet bereiken vanaf het eerste eiland, Mainland. Daarom zul je eerst naar het tweede eiland moeten kunnen voor dit voertuig. Dat kan na de missie From Zero To Hero. Deze missie zit ongeveer halverwege het spel. Na deze missie zullen ook de luchtvoertuigen beschikbaar zijn. Ik raad je echter aan eerst te genieten, en niet snel alle missies te halen voor deze voertuigen. Veel plezier met VCS!

Delen op andere websites

Volgens mij is dat, na het voltooien van de missie 'From Zero to Hero', gegeven door 'Lance Vance'. Na die missie wordt immers de toegang tot Vice City, waar de JetSki ligt, verleend.

Eenmaal daar aangekomen kan je hem aantreffen:

Zie ook =>dit<=.

@hieronder: Het is inderdaad leuk om met de JetSki te varen, je voelt de terugslag van de golven zoals in geen enkele andere Grand Theft Auto. Maargoed, dat zal je allemaal zelf wel ontdekken :D!

Veel plezier :dans:!

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Om nog even op de vraag terug te komen of het 'chil' is om met de jetski te varen; veel mensen vinden van wel. Je kan het vergelijken met een soort van motor op het water, de besturing lijkt er verdacht veel op. Alleen de motor is wat soepeler, met de Jetski maak je niet zo snel scherpe bochten. Maar als je een motor op het water met een Jetski vergelijkt, zie je toch erg veel overeenkomsten. Als je echt goed wilt genieten van de Jetski, dan raad ik je de missie Watersports aan. In die missie leer je goed met de Jetski omgaan, en je moet veel leuke races doen. Een aanrader voor de Jetski liefhebbers :sigaar:

Delen op andere websites

je kan wel scherpe bochten nemen met de handrem is kei leuk kan je zo water gooien :Y

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de EDIT knop om nog iets toe te voegen. Ik neem aan dat het een foutje was dus het is niet zo heel erg. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

oke beter ik kan nu op de jet ski aleen als ik bij prawn island op de jetski stap start hij watersports niet op :duh: hoe de fuck kan dit.

ik heb hem voor de ps2

Bewerkt: door chillco14
Delen op andere websites

oke beter ik kan nu op de jet ski aleen als ik bij prawn island op de jetski stap start hij watersports niet op :duh: hoe de fuck kan dit.

ik heb hem voor de ps2

Pas als je de missie Say Cheese gegeven door Reni Wassulmaier voltooid hebt zal je de Watersports-missies kunnen spelen.

Veel plezier met het varen met de Jet Ski! :bier:

Delen op andere websites

Dan wordt het dringend tijd dat ik de Jetski ga proberen als hij zo vet is... :)

>>> Door SummerBase: Jericho ik wil niet onvriendelijk zijn hoor, maar het heeft toch geen zin om dit te melden, als het probleem al opgelost is? :)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...