Lukast Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Hai... ik ben nieuw hiero. kben sinds 1 dag de gelukkige bezitter van vice city maar na de eerse 2 filmpjes loopt het spel meteen vast hij geeft een unhandled exception: c0000005 at adress: 01 blablabla edit : at adress: 01e27a4b nu kan ik m ook niet ruilen omdat de folie deraf is? ik heb al gezocht op internet en ik ben het 1 keer tegen gekomen maar niet met een duidelijke plossing erbij?? iemand hier suggesties?? bvd Lucas Bewerkt: 9 maart 2007 door Lukast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Misschien kan je best de hele foutcode geven ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Welkom Lucast! Ik heb even via de zoekfunctie gezocht naar een oplossing op je probleem. En wat blijkt nu, Er zijn meerdere mensen met dit probleem. Hier zijn vele topics aangemaakt met hetzelfde error-bericht als jij hebt. Ik hoop dat er een oplossing tussen staat. Ik heb er wel naar gezocht, maar overal zeggen ze verschillende dingen. o.a. "hier" is een duidelijke oplossing gepost. Kom je er dan nog niet uit, kun je natuurlijk altijd een ander topic proberen. Ik hoop dat het je zo gaat lukken, Mvg, Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukast Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Welkom Lucast!Ik heb even via de zoekfunctie gezocht naar een oplossing op je probleem. En wat blijkt nu, Er zijn meerdere mensen met dit probleem. Hier zijn vele topics aangemaakt met hetzelfde error-bericht als jij hebt. Ik hoop dat er een oplossing tussen staat. Ik heb er wel naar gezocht, maar overal zeggen ze verschillende dingen. o.a. "hier" is een duidelijke oplossing gepost. Kom je er dan nog niet uit, kun je natuurlijk altijd een ander topic proberen. Ik hoop dat het je zo gaat lukken, Mvg, Pennywise The Clown koel ik zit ondertussen lekker op het forum rond te spitten bedankt ik laat wel weten als het ooit goed komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukast Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 ik zie een hoop problemen en weinig oplossingen veel mensen met dezelde videokaart en processor met het probleem ff lekker googlen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukast Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 nog steeds niet spelen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
basgta Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 dat heb ik soms ook dan blijft die haken in het spel maar je moet weer opnieuw instaleren en dan weer proberen bij mij doetie dat altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukast Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 ik wou ff melde dat nadat ik een systeemcrash heb gehad en alles opnieuw heb moete instaleren vice city werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 ok nice veel speelplezier ( al vond ik VC te irritant om nogeens uit te spelen op ps2 want je kan camera niet goed draaien ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.