President.Bush Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Yo mense, ik wil werken aan mijn SA Missions maar SA Mission Builder segt de hele tijd da ik SA Nie heb geinstalleerd, ik heb hem wel geinstalleerd maar op mijn extern geheugen, is er een manier om in te stellen bij die mission builder waar ik mijn SA heb geinstalleerd? Help please B.V.D Reageren
JGuntherS Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Je kunt ook Sanny Builder uitproberen, deze vind ik persoonlijk ook fijner. Hierin weet ik wél hoe je dat aan kunt passen, doe het volgende: Ga naar het menu 'Tools' en klik 'Options' aan Druk op '...' naast het invulvakje onder 'GTA SA Directory' Selecteer de goede map en druk op 'OK' Druk nog een keer op 'OK' en je bent klaar! Hopelijk heb je er wat aan, ik kan Mission Builder niet voor je uitproberen aangezien ik SA geinstalleerd heb. In VCMB kreeg ik trouwens direct tijdens het opstarten een schermpje waarin ik de VC-map kon uitkiezen, is dat dan ook niet zo bij SAMB? Reageren
President.Bush Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ok, Had Sanny Builder al maar was het helemaal vergete HEEEEEEL Erg bedankt trouwens EDIT: Nog één klein probleem, hij doet de gemodificeerde versies van mijn main.scm nie laden, krijg steeds een error, is er iets wat ik daar aan kan doen? Bewerkt: 9 maart 2007 door President.Bush Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.