Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site.

maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen..

Bijvoorbaad alle dank :tu:

Geplaatst:
Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site.

maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen..

Ik zou hem eerder zwaarder maken ;)

Geplaatst:

Ik zou hem eerder zwaarder maken ;)

De vraag is gesteld met de uitdrukking op verhoging en verlaging van de auto. Een auto zwaarder maken is inderdaad mogenlijk, maar of dat een te laag gemodereerde auto weer netjes op goede hoogten kan brengen vraag ik me af...

Overigens lijkt het mij zeker mogenlijk om de auto te verlagen/verhogen. Alleen via kladblok kun je de gehele auto aanpassen. Waar je precies de hoogte aan kunt passen zou ik niet durven zeggen. Maar daar zal je vast en zeker snel andwoord van krijgen door iemand die dit wel weet.

Succes verder!

Geplaatst: (bewerkt)

Idd dummy's + wielen iets lager zetten in 3ds

Vervolgens in vehicle.dat de dummy hoger plaatsen zodat ze wielen niet in de grond zitten.

BVB.:

545, hustler, hustler, car, HUSTLER, HUSTLER, null, normal, 4, 0, 0, -1, 0.8, 0.9, -1

Wheelsize Ophanging Vooraan Ophanging Achteraan

Wheelsize: Hoe negatiever je gaat hoe groter de velg -1 -2 -3 -4 .... Hoe positiever hoe kleiner de velg 1 2 3 4 ......

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:

Okee Thnx probleem is verholpen :) Slotje a.u.b

>>> Door Dutchy3010: Slotjes komen alleen op topics waar een regel wordt overtreden. In dit topic (gelukkig) niet, dus hier hoeft ook geen slotje op. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...